نظامیان صهیونیست با یورش به قدس اشغالی با جوانان فلسطینی در محله بئر ایوب درگیر شدند.

درگیری گسترده میان نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در قدس اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، تسنیم به نقل از المیادین نوشت:

منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی با یورش به محله بئر ایوب در منطقه «سلوان» در قدس اشغالی با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

در پی یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه در قدس اشغالی درگیری گسترده‌ای میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داد و نظامیان رژیم اشغالگر با بمب های صوتی و  گلوله های پلاستیکی به سمت جوانان فلسطینی حمله کردند.

نظامیان صهیونیست از چند روز قبل کمپین گسترده‌ای برای یورش به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی آغاز کرده‌اند و منابع محلی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست طی چند روز گذشته شماری از  شهروندان فلسطینی را در جریان یورش به کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کرده و به مراکز تحقیقاتی خود بردند.

عصر دیروز چهارشنبه نیز ده ها شهرک نشین صهیونیست  در شمال غرب نابلس به خودروهای فلسطینی  حمله و اقدام به شلیک تیر هوایی کردند.

این در حالی است که چندی پیش اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و نیز در کرانه باختری را به شدت محکوم کرد. اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود اعلام کرد که حوادث پی در پی در فلسطین و نیز تلاش‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای تحمیل شرایط جدید به فلسطینیان را زیر نظر دارد.

در بیانیه مذکور خطاب به رژیم صهیونیستی گفته شده است: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در این سطح خطرناک، ایجاب می‌کند که واکنش‌های کوبنده‌ای به آن نشان دهیم. طبیعی است که تداوم این جنایت‌ها موجب خواهد شد تا اوضاع بیش از پیش تنش آلود گردد.

برچسب‌ها