قدس آنلاین،الف.زمینی؛ آخرین خبرها از مذاکرات هسته ای و تیتر روزنامه های ورزشی در خصوص دربی پایتخت؛ مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "یار نامرئی ظریف" تا "گفتند باید دربی مساوی شود!"

سردار سلیمانی یار نامرئی ظریف

مذاکرات هسته ای به اوج خودش رسیده است. روزنامه "قدس" با بیان اینکه "دور واپسین مذاکرات ایران و غرب؛ همه نگاه ها به فردا دوخته شده است" در تیتر یک خود نوشت: "هسته ای ترین دوشنبه «وین»"

روزنامه "ایران" هم با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای به نقاط حساس رسیده است. در تیتر یک خود نوشت: "لحظات نفس گیر وین"

"جمهوری اسلامی" در یک روزمانده به پایان مذاکرات؛ تیتر یکی به این شرح داشت: "تقابل خوشبینی ها و جوسازی هایهای رسانه ای علیه روند مذاکرات هسته ای"

"ابتکار" هم با یادآوری اینکه دیپلمات ها تنها فردا را فرصت دارند؛ از ورود میانجی ها به جریان مذاکره می نویسد. این روزنامه از قول فیروزآبادی در صفحه اول خود تیتر زده است: "عملکرد ظریف جهادی است"

روزنامه "ابرار" نیز از قول رویترز در تیتر یک خود نوشت: "ایران و آمریکا روی ایده های جدید کار می کنند"؛ این روزنامه از قول دیلی تلگراف هم می نویسد: "اگر تعداد سانتریفیوژها موجب شکست مذاکرات شود قابل بخشش نیست"

"جوان" در تیتر اول خود می نویسد: "امریکا توافق جامع را کنار گذاشت"؛ این روزنامه در شماره امروز خود از ایستادگی ملت ایران مقابل 161تحریم غرب به روایت تاریخ 35ساله می نویسد.

روزنامه "شرق" هم با بیان اینکه "خوش بین ها محتاط تر شدند" در تیتری قابل تامل نوشت: "دود خاکستری بر فراز وین"

"کائنات" از تمدید مذاکرات به عنوان محتمل ترین گزینه توافق یاد کرد و نوشت: "احتمال تکرار تجربه ژنو3"؛ در این روزنامه می خوانیم: "طی روزهای گذشته دیپلمات های دو طرف تلاش کردند تا به راه حلی برای دستیابی به توافق برسند، پیش از آنکه این فرصت برای همیشه از دست برود"

"افکار" نیز در تیتر یک خود نوشت: "المانیتور: سردار سلیمانی یار نامرئی ظریف"

"راه مردم" هم از قول "کوفی عنان" در تیتر یک خود نوشت: "نرسیدن به توافق از دست دادن یک فرصت تاریخی است"

"سیاست روز" با اشاره به اینکه وزیر خارجه آمریکا با کشورهای عربی، ترکیه و کانادا در باب مذاکرات ایران و 1+5 گفت و گو کرد، تیتر زد: "ارتباط های بی ارتباط کری در وین"

"اعتماد" به تحلیل جریان های سیاسی از گروه مذاکره کننده ایرانی پرداخت و تیتر زد: "تمام ایران، پشت مردان مذاکره"؛ این روزنامه از قول "ظریف" می نویسد: "ان شاالله اوضاع خوب می شود"

"همشهری" نیز از ناهماهنگی  1+5 در دور نهایی مذاکرات نوشت و تیتر یک روزنامه "آفتاب امروز" نیز به این شرح بود: "نفس ها در سینه حبس است"

***

ناگفته های 78دربی گذشته؛ گفتند دربی باید مساوی شود!

هفتاد و نهمین دربی امروز ساعت 6 بعدازظهر برگزار می شود؛ روزنامه های ورزشی تیترهای خود را به آن اختصاص داده بودند. "ابرار ورزشی" در تیتر یک خود می نویسد: "«دربی باز» باشید، نه «دربی نباز»"؛ اشاره این روزنامه به تساوی های مکرری است که در دربی های اخیر اتفاق افتاده است و اینکه هر دو تیم بیشتر برای نباختن به زمین چمن می آیند و بیشتر از آنکه برد برایشان مهم باشد، برایشان نباختن در دربی مهم است!

"ایران ورزشی" نیز با تیتر "توپ و آتش" به استقبال این بازی رفت. این روزنامه از ناگفته های 78دربی گذشته می نویسد. در این روزنامه از قول "صفایی فراهانی" می خوانیم: "گفتند دربی باید مساوی شود!"

روزنامه ورزشی "گل" از قول "قلعه نویی" نوشت: "خدا گواه است دنبال حفظ رکورد نیستم"؛ از قول درخشان هم می خوانیم: "امیدوارم مساوی نشود"

روزنامه 90 هم خطاب به قلعه نویی و درخشان می نویسد: "بی خیال رکورد؛ اگه می تونی نترس!"

"خبر ورزشی" نیز با بیان اینکه "صفر-صفر مطلقا ممنوع" تیتر می زند: "گل آورد"

تیتر دو روزنامه ورزشی "استقلال" و "پرسپولیس" هم به این شرح است:

استقلال: "یکشنبه سیاه برای پرسپولیس"

پیروزی: "امروز برای ابد «عزادار» می شوید"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.