جواد حسینی : گفته می‌شود، رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی به احتمال فراوان دوباره به عنوان رئیس هیأت مدیره استقلال معرفی خواهد شد، ...

 مخالف ژنرال رئیس می‌شود؛ هشدار جدی به افشارزاده و قلعه نویی!

 بازگشت نجف نژاد به رأس هرم مدیریتی باشگاه استقلال می تواند پیامدهای ناخوشایندی را برای برخی افراد از جمله سرمربی فعلی استقلال به همراه داشته باشد؛ چون قلعه نویی پس از کاهش قدرت نفوذ نجف نژاد در هیأت مدیره جدید بارها با نیش و کنایه از سیاستگذاری‌های پیشین نجف نژاد انتقاد کرده بود. همین عامل سبب شده حالا صاحبنظران در گمانه زنی‌های خو،  احتمال متزلزل شدن جایگاه قلعه نویی پس از انتخاب نجف نژاد به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه بدهند.

این گمانه زنی با انتقاد صریح رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از وضعیت فعلی استقلال و نوع عملکرد امیر قلعه نویی نزدیک به واقعیت شد؛ چون عضو هیأت مدیره آبی‌ها بشدت از قلعه نویی و نتایج ضعیف این تیم گلایه کرد. نجف نژاد دامنه انتقادهایش را به مرز برکناری امیر قلعه نویی هم برد تا مشخص شود وی به هیچ وجه از قلعه نویی دل خوشی ندارد.

نجف نژاد در آستانه تشکیل جلسه هیأت مدیره و احتمال انتخاب وی به عنوان رئیس هیأت مدیره، درباره سرنوشت قلعه نویی می گوید:« نه باید مطلق گفت که قلعه‌نویی در استقلال بماند و نه مطلق گفت که باید برود. باید شرایط را سنجید و با توجه به آن شرایط تصمیم‌گیری کرد. قبول داریم که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم و متأسفانه توقع مردم برآورده نشده است.»

وی در ادامه با کنایه‌ای مستقیم به سرمربی ناکام آبی‌های پایتخت به احتمال قطع همکاری باشگاه با این مربی اشاره می کند و در این خصوص می گوید:« باید در جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال در این زمینه صحبت کنیم. قلعه‌نویی مربی خوبی است، ولی شاید شرایطی پیش بیاید که قلعه‌نویی در جای دیگری بهتر کار کند.»

اما به همان اندازه که مخالفان قلعه نویی درصدد برکناری وی هستند، موافقان وی نیز بیکار نخواهند نشست و در جلسه امروز هیأت مدیره از وی تمام قد دفاع خواهند کرد، اما به نظر می رسد فشار منتقدان و هواداران کفه ترازو را به سود مخالفان ژنرال در هیأت مدیره سنگین تر کرده است، ولی با این حال باید منتظر بود تا نتیجه جلسه امروز هیأت مدیره آبی ها روشن شود.

پیش از تشکیل نشست هیأت مدیره برخی مخافل خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از نارضایتی مسؤولان این دستگاه از نتایج استقلال خبر دادند و پیش بینی کردند، اگر این شرایط تداوم داشته باشد، ممکن است دامنه تغییرات به سطوح بالاتر از سرمربی تیم فوتبال هم کشیده شود. انتشار این مطلب از دیدگاه منتقدان یکی خط و نشان وزارت ورزش است برای مدیرعامل باشگاه استقلال تهران!

گفته می شود، افشارزاده جزو حامیان قلعه نویی است، اما وی نیز پایگاه محکمی در هیأت مدیره ندارد و شنیده می شود، برخی اعضا از عملکرد وی نیز رضایت ندارند و در جلسه قصد تذکر جدی به وی را دارند. به عقیده نزدیکان وزارت ورزش و جوانان نشست امروز هیأت مدیره استقلال خروجی های خبرسازی به همراه خواهد داشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.