اراضی اطراف زندان اوین اگر تعیین تکلیف نشوند مورد ساخت و سازهای خارج از طرح جامع و تفصیلی خواهند شد.

اسماعیل دوستی:اراضی اطراف زندان اوین تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل دوستی نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا در یکصد و شانزدهمین جلسه با تبریک روز دانشجو گفت: تذکر اول من به شهرداری در رابطه با اراضی اطراف زندان اوین است.

دوستی ادامه داد: این اراضی، اراضی مستعدی است که فکر می کنم خارج از محدوده یا خارج از خط انتهایی شهر تهران در طرح جامع است. متاسفانه کسانی وجود دارند که به صورت تعاونی و یا به صورت شخصی دنبال این اراضی هستند.

وی افزود: من از شهرداری می خواهم تا زمانی که اتفاقی در این اراضی نیافتده آن را تعیین تکلیف کنند و به فضل خدا این اراضی  به محدوده فضای سبز شهر تهران اضافه شود. در حال حاضر برخی تعاونی ها و یا حتی خود مدیریت زندان ادعاهایی برای این اراضی دارند و من درخواستم از شهرداری این است که جدی تر به این موضوع وارد شوند.

دوستی تذکر دیگرش را مرتبط با  معاونت شهرسازی و معماری عنوان کرد و افزود:  مدت ها است پرونده هایی که باید در کمیسیون ماده 5 مطرح شود مطرح نمی شود و این در حالی است که مناطق از شهروندان علی الحساب مبالغی می گیرند اما مردم همچنان به دنبال جواب پرونده های خود هستند. هر چه زودتر باید تکلیف پرونده ها و پول های مردم روشن شده و در کمیسیون ماده 5 مطرح شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.