وزيرورزش به دنبال بازگرداندن سربازي فراري ها به تيم ملي!

به گزارش قدس آنلاين، زيرورزش و جوانان دركمال تعجب و ناباوري به دنبال بازگرداندن بازيكناني است كه ازطريق جعل اسناد اقدام به دردريافت كارت پايان خدمت كرده اند. اين خبر را مازيارناظمي مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان تاييد كرده و مي گويد: اتفاقاً در این مورد کی‌روش و جواد نکونام با وزیر صحبت کردند. حتی سروش رفیعی هم آمد تا با گودرزی جلسه داشته باشد. واقعیت این است که وزیر ورزش برای 4 بازیکن سرباز به سردار صدرالسادات نامه زده تا مشکلشان حل شود.

وی ادامه داد: بحثی که مطرح است این است که وزیر ورزش هم تاکید دارد قانون باید رعایت شود اما آنچه مهم است حمایت از تیم ملی است. وزیر ورزش هم با توجه به مقام وزارتی و دولتی که دارد تمام تلاش خود را در این زمینه انجام می‌دهد ولی موارد دیگر به نظام وظیفه بستگی دارد.

ناظمی درباره اینکه آیا در خصوص مسائل مالی هم صحبتی مطرح شد، عنوان کرد: برخی مسائل مالی مطرح شد اما در مورد فدراسیون باید این را بگویم که تمام 8.5 میلیارد بودجه فدراسیون پرداخت شده و مسائل دیگر مربوط به موارد داخلی فدراسیون است که خودشان باید به آن ورود کنند و فقط گزارش‌های این موارد به دست ما رسیده است. 

مدیر روابط عمومی و مرکز اطلاعَ‌رسانی وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مسئله که در مورد سفر زودتر از موعد تیم ملی به استرالیا در جلسه امروز وزیر ورزش با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبتی انجام نشد، خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت همه جانبه از فدراسیون فوتبال بوده است. مسلما این برنامه و این دیدار برای تیم امید هم اتفاق خواهد افتاد فقط منتظریم تا تیم امید از اردوی کیش برگردد.

وی تصریح کرد: نگاه گودرزی به 48 فدراسیون تحت پوشش وزارت ورزش نگاه پدرانه است و در این بین فدراسیون فوتبال حکم فرزند ارشدتر و بزرگتر را دارد که تمام مسائلش دیده می‌شود. 

وی در پایان با بیان این مسئله که نگاه فنی وزیر ورزش به فوتبال باعث تعجب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی شده بود، تاکید کرد که در خصوص مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس امیررضا خادم اظهار نظر خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سرباز وظیفه IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
    0 0
    وقتی یه وزیر پارتی بازی میکنه دیگه از بقیه نباید انتظار داشت کارشون رو درست انجام بدن.همش دم از قانون میزنن.قانون فقط برای آدم بیچاره هاست.