۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 256849

ايران و بحرين در گروه cرقابت هاي جام ملت هاي آسيا نسبت به دو حريف ديگرخود امارات و قطر مسافت بيشتري را براي انجام بازي هاي مرحله مقدماتي طي مي كنند كه اين قدري نگران كنند است...

قرعه بد ايران و بحرين درگروه c

به گزارش قدس آنلاين، شمارش معکوس برای شروع جام ملت‌های آسیا در استرالیا آغاز شد و تیم‌ها آخرین بازی‌های تدارکاتی‌شان را در شهر‌های مختلف این کشور برگزار می‌کنند. تیم ما هم پس از پیروزی یک- صفر مقابل عراق در بازی دیروز حالا برای سه بازی گروهی با بحرین، قطر و امارات آماده می‌شود.
تیم کشورمان با سه تیم حوزه خلیج فارس همگروه شده و باید در سه شهر سیدنی، کانبرا و بریزبن کوئینزلند به میدان برود. با توجه به فاصله زمانی چهار روزه مسابقات، بعد مسافت میان این سه شهر می‌تواند تاثیرگذار باشد. طبق برنامه‌ بازی‌ها، تیم فوتبال کشورمان در اولین بازی در شهر ملبورن با بحرین روبه‌رو می‌شود. چهار روز بعد و در تاریخ 25 دی ماه با قطر در سیدنی بازی خواهد کرد و آخرین مسابقه گروهی‌اش را هم با امارات در شهر بریزبن انجام می‌دهد.
تیم فوتبال بحرین هم بعد از اولین بازی با ایران که محل آن در بالا ذکر شده است روز 25 دی ماه در کانبرا پایتخت استرالیا با امارات بازی می‌کند و روز 29 دی هم با قطر در شهر سیدنی. اما دو تیم دیگر در گروه ایران، یعنی قطر و امارات این مشکل را ندارند.
اماراتی‌ها در دو بازی اول از پایتخت استرالیا خارج نمی‌شوند و به ترتیب با بحرین و قطر بازی خواهند کرد. آنها اردویشان را هم در کانبرا برگزار کرده تا به خوبی با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شوند. در آخرین بازی هم با ایران در شهر بریزبن مصاف می‌دهند که هوایش بسیار شبیه به این روزهای امارات است.
اما قطر اولین بازی‌اش با امارات را در کانبرا برگزار می‌کند و دو بازی بعدی‌اش مقابل ایران و بحرین در سیدنی خواهد بود. بدون شک این قرعه اتفاق خوبی برای آنها است که هم با شرایط آب و هوایی سیدنی بیشتر آشنا می‌شوند و دوم اینکه مثل ایران و بحرین مسافت‌های زیادی را طی نمی‌کنند. البته در گروه‌های دیگر هم تیم‌های چین و عراق دو بازی‌شان را در بریزبن، کره جنوبی در کانبرا و اردن و عربستان هم دو بازی در ملبورن خواهند داشت. کارلوس کروش حتما حواسش به این مساله
مهم خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.