قدس آنلاین:مراسم كلنگ زني اولين مسجد شهركهاي صنعتي استان در شهرك صنعتي شماره 2 بجنورد (بيدك) با حضور امام جمعه بجنورد ، مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي ، رئيس سازمان جهادكشاورزي ، مسئول هماهنگي امور مساجد و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني و تعدادي از مديران واحدهاي صنعتي برگزار شد.

كلنگ اولين مسجد شهركهاي صنعتي استان خراسان شمالي به زمين خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در اين مراسم بیان کرد: مسجد مکان شناخت و بندگی خدا است و صفات الهی در آن تجلی پیدا می کند.

وي تاكيد كرد : بهتر است تا در هر مكاني ابتدا مسجد ساخته شود تا خير و بركت آن شامل حال تمامي فعاليتها گردد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي گفت : مسجد شهرك صنعتي بيدك ، اولين مسجد در سطح شهركها و نواحي صنعتي استان است كه با عنايت پروردگار و همت بخش خصوص ساخته مي شود.

محمدعلي يوسفي افزود : اين مسجد در مساحتي حدود 300 مترمربع ساخته مي شود كه براي بيش از 250 نفر نمازگزار ظرفيت دارد.

وي ادامه داد: شهرك صنعتي بيدك با 170 هكتار مساحت داراي 37 واحد صنعتي فعال مي باشد كه  بيش از 700 نفر در آن مشغول به فعاليت مي باشند.

مدير واحد توليد و بسته بندي چيپس ميوه در شهرك صنعتي بيدك گفت : در هر مكاني اگر می خواهیم در مقابل آسیب ها و تهاجم فرهنگی بایستیم، بهترین هسته ای که می تواند انسجام و وحدت ایجاد کند، مسجد است که مورد اعتماد همه مردم است.

محمدعلي احمدي به عنوان بخش خصوصي مشاركت كننده در ساخت و ساز مسجد شهرك بيدك افزود : پيش بيني ميگردد اين مسجد در نيمه دوم سال 94  به بهره برداري برسد.

وي حمايت تمام سرمايه گذاران و صنعتگران خير استان را براي ساخت و توسعه مساجد بخصوص در مكانهاي صنعتي خواستار شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.