پرويزمظلومي: تيم ملي قهرمان جام ملت ها مي شود

به گزارش قدس آنلاين، درباره ارزیابی‌اش از تیم ملی ایران با توجه به عملکرد این تیم برابر تیم ملی عراق، اظهار کرد: برگزاری این دیدار با توجه به این که ما مدت ها بود بازی تدارکاتی مناسبی نداشتیم، بسیار مفید بود. میدان دادن به جوانان تازه نفس و با انگیزه کار خوبی بود که صورت گرفت و این اقدام یک نوع پشتوانه سازی برای تیم ملی ایران بود که صورت گرفت. تیم ملی نباید همیشه به ستاره‌ها متکی باشد و باید روشش به گونه‌ای باشد که جایگزین‌های مناسبی برای بازیکنان اصلی داشته باشد.

 

او افزود: شاید عده‌ای انتقاد کنند که چرا برابر عراق بازیکنان اصلی بازی نکردند؟ اما من خلاف نظر آنها را دارم و فکر می‌کنم میدان ندیده‌ها باید در چنین بازی‌هایی به میدان بروند تا در آینده بتوانیم از آنها استفاده کنیم. این جوانان کارنامه بسیار خوبی در این دیدار از خود بر جای گذاشتند و بازیکنانی مثل سردار آزمون و امیری نشان دادند که می‌توان روی آنها در جام ملت‌ها حساب کرد. در مجموع ایران برابر عراق بازی قابل قبولی را ارائه داد و به شخصا انتظار نداشتم که این قدر خوب باشیم. ما جلوی عراقی به میدان رفتیم که قهرمانی جام ملت‌های آسیا را یدک می‌کشد و تیم بسیار خوبی را در اختیار دارد.

 

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که کمبود بازی‌های تدارکاتی می‌تواند در جام ملت‌ها به ضرر ایران تمام شود؟ گفت: نباید زیاد به این مساله پافشاری کرد. بازیکنان ما در کوران مسابقات هستن و چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنند. بحث اصلی مساله بدنی و تطبیق آب و هوایی است. اگر این دو مساله حل شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. البته اگر بازی‌های تدارکاتی داشتیم شرایط بهتر بود اما حالا که این بازی‌ها را به اندازه کافی پشت سر نگذاشته‌ایم نباید خیلی به این مساله دامن زد.

 

وی در پاسخ به این سوال که توقعش از تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا چیست؟ گفت: من تیم ملی را مدعی قهرمانی می‌دانم. ما تیم خوبی در اختیار داریم که ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند. اگر تمرکز داشته باشند مشکلی وجود ندارد. از طرف دیگر من تغییر نگاه کارلوس کی‌روش نسبت به جام جهانی را در این دیدار دیدم. در جام جهانی ما برای گل نخوردن بازی می‌کردیم اما این جا و در مقابل عراق تیم تهاجمی تر بود. برای قهرمان شدن باید حمله کرد و تغییر رویه تیم ملی مشخص بود.

 

سرمربی سابق تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی‌اش از نقل و انتقالات تیم‌های مدعی لیگ برتر، اظهار کرد: اکثر تیم‌های بزرگ در نقل و انتقالات موفق بودند و ضعف‌هایشان را پوشش دادند، در این میان فقط پرسپولیس بود که به خاطر مشکلات مدیریتی نتوانست خیلی موفق باشد. با توجه به نقل و انتقالات نیم فصل فکر می‌کنم رقابت حساس و پایاپایی را تا پایان لیگ شاهد باشیم.

 

او در پاسخ به این سوال که استقلال را چطور ارزیابی کرده است؟ بیان کرد: استقلال چند بازیکن خوب و با تجربه را کسب کرده و چند بازیکن خوب را از دست داد . به هر حال این اتفاق به خواست سرمربی این تیم رخ داده و باید به آن احترام گذاشت. من فقط برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که این تیم در پایان فصل هواداران را شاد کند.

 

مظلومی در پایان ضمن تشکر از مردمی که به یاد برادر مرحومش بودند گفت: می‌خواهم در پایان صحبت‌هایم از همه عزیزانی که در مراسم درگذشت برادرم "غلامحسین مظلومی" حضور داشتند تشکر کنم، همچنین باید از همسر آن مرحوم که مثل یک فرشته در دو سال پایانی زندگی برادرم در کنارش بود، یاد کنم. همسر برادرم به همراه فرزندانش برای آن مرحوم چیزی کم نگذاشتند و هر چه که در توانشان بود را انجام دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.