قوچان نژاد: نمي توانيم جام جهاني را با جام ملت ها مقايسه كنيم

به گزارش قدس آنلاين، رضا قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی استرالیا در خصوص رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: اعتماد به نفس تیم در حال حاضر بسیار خوب است. تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است. حق با شما است، انتظارات از تیم بالا است. ما فقط می‌توانیم بگوییم که کار خودمان را انجام دهیم و سخت تلاش می‌کنیم. باید منتظر باشیم تا ببینیم چه نتایجی کسب می‌کنیم.

وی ادامه داد: صادقانه بگویم من فکر نمی‌کنم بحرین تیم بسیار متفاوتی باشد و این شاید فقط روی کاغذ درست باشد. همه از بازی کردن مقابل ایران هیجان‌زده هستند و شاید این به خاطر نتایج ما در جام‌جهانی باشد. نیازی نیست که به دیگر تیم‌ها نگاه کنیم بلکه مهم‌ترین مسئله این است که تمرکزمان روی بازی خودمان باشد. ما آماده هستیم و اولین بازی ما مقابل بحرین است. باید کارمان را درست انجام دهیم و من فکر می‌کنم نتیجه خوبی در این مسابقه بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: نمی‌شود جام‌جهانی را با جام ملت‌های آسیا مقایسه کرد. در این دو تورنمنت در شرایط مختلف و مقابل تیم‌ها و کشورهای متفاوتی بازی خواهید داشت. همه منتظر نتایج ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا هستند و من نمی‌توانم به شما بگویم که با چه سیستمی بازی خواهیم کرد. بهتر است از سرمربی در این باره سوال کنید. من فکر می‌کنم بازی متفاوتی را به نمایش بگذاریم اما به صورتی بازی خواهیم کرد که بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که کی‌روش گفته است ایران بهترین رنکینگ را در آسیا دارد اما از لحاظ تدارکات در پایین‌ترین رده‌بندی قرار دارد، گفت: هر بازیکنی دوست دارد با تدارکات ویژه‌ای برای تیم ملی بازی کند اما شرایط ما هم همین است و نمی‌توانیم در حال حاضر اعتراض کنیم و نتایج مان را با این مسئله توجیه کنیم. ما در حال حاضر اینجا هستیم و باید کارمان را به خوبی انجام دهیم  و امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی در این مسابقات بگیریم. اول از همه به بازی مقابل بحرین فکر می‌کنیم و در حال حاضر این مهمترین مسئله برای ما است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.