جوادنكونام كاپيتان تيم ملي ايران پس ازبرتري مقابل بحرين اين برد را لايق فوتبال ايران دانست. شماره شش تيم ملي ايران اعتقاد دارد كه برنامه هاي تاكتيكي دربازي هاي آتي برمبناي تاكتيك حريف اعمال مي شود...

جوادنكونام: بهترازبحرين بوديم و برديم/ازداورراضي ام

به گزارش قدس آنلاين، جوادنكونام پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین گفت: بازی خوبی بود و بحرین هم بسیار خوب مقابل ما صف آرایی کرد.

وی افزود: حریف ما امروز بسیار جاندار بازی کرد اما لیاقت ما برد بود. بهتر از آنها بازی کردیم و در فوتبال هم نتیجه در زمین رقم می‌خورد.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ایران در بازی‌های بعدی برنامه‌هایش را تغییر خواهد داد یا نه، گفت: قطعاً تیم‌های دیگر برنامه خود را تغییر می‌دهند و ما هم با همین برنامه مقابل دیگر تیم‌ها بازی نمی‌کنیم. هر بازی برنامه خاص خودمان را خواهیم داشت.

نکونام با تأکید بر اینکه تیم ملی ایران بازی به بازی فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: باید ببینیم حریفان بعدی ما با چه شیوه‌ای بازی می‌کنند و مطمئناً با توجه به حریفی که پیش‌رو داریم برنامه خواهیم داشت.

وی در خصوص نحوه قضاوت داور بازی اظهار داشت: داور بازی خوب بود و از قبل نسبت به این داور شناخت داشتیم. می‌دانستیم او داور خوبی است و قضاوتش هم مشکلی نداشت. به نظرم دو تیم از نوع قضاوت داور استرالیایی راضی بودند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.