قدس آنلاین: با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور، تسهیلات ویژه‌ای برای تکمیل دو هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید مجلسی در نظر گرفته شده تا هر متقاضی با آورده کمتر از 20 میلیون تومان صاحب خانه شود.

تحقق رویای خانه دار شدن با 20 میلیون تومان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن نريمان در بازديد از فعاليت‌هاي عمراني انجام شده در شهر جديد مجلسي با اشاره به اينكه ساخت مسكن مهر در استان اصفهان تاكنون 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است، گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌ها، پروژه‌هاي مسكن مهر بايد تا پايان سال 94 به بهره‌برداري برسند.

وي با بيان اينكه شهر جديد مجلسي تاكنون گام‌هاي بسيار خوبي در زمينه ساخت واحدهاي مسكن مهر برداشته است، افزود: روال ساخت واحدهاي مسكوني مهر در اين شهر جديد بسيار خوب پيش رفته است؛ در اين بين، فقط پروژه دو هزار واحدي مسكن مهر هسا در اين شهر باقي مانده كه تدابير لازم در اين زمينه انديشيده شد.

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه ساخت پروژه دو هزار واحدي مسكن مهر هسا دوباره از سر گرفته مي‌شود، اظهار داشت: از شركت عمران شهر جديد مجلسي خواسته‌ايم كه تمركز ويژه‌اي بر روي تكميل اين پروژه داشته باشند تا هر چه سريع‌تر به نتيجه برسد و واحدهاي ساخته شده در اختيار متقاضيان قرار گيرد.

وي با اشاره به اينكه پيشنهاداتي براي ايجاد حلقه‌هاي ارتباطي ميان شهرهاي جديد استان و كلانشهر اصفهان ارائه شده است، تصريح كرد: در جلسات مختلف الحاق شهرهاي جديد مجلسي، بهارستان و فولادشهر به وسيله راه‌هاي ارتباطي به اصفهان مورد بررسي قرار گرفته كه در آينده نزديك اجرايي مي‌شود.

‌ خريد خانه در شهر جديد مجلسي با 20 ميليون تومان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی نيز در حاشيه اين بازديد گفت: در بازديد مهندس محسن نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور از شهر جديد مجلسي، تسهیلات ویژه‌ای برای تکمیل واحدهای در حال ساخت مسکن مهر هساي اين شهر جديد در نظر گرفته شد.

محمدرضا احمدی با اشاره به اینکه در این سفر دستور ویژه‌ای صادر شد که شرکت عمران شهر جدید مجلسی تمامی تمرکز خود را بر روی تکمیل پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر هسا قرار دهد، افزود: در این شهر جدید، شش هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است که حدود چهار هزار واحد به بهره‌برداری رسیده و یا تا خردادماه سال آینده به بهر‌ه‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: دو هزار واحد باقیمانده از مسکن مهر شهر جدید مجلسی نیز متعلق به پروژه مسکن مهر هسا بود که عملیات اجرایی آن پس از دو سال و نیم توقف، با دستور معاون وزیر راه و شهرسازی و ارائه تسهیلات لازم در این زمینه، دوباره از سر گرفته شده و در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 400 واحد از این پروژه دو هزار واحدی با تغییر مجری، در حال ساخت و ساز و نازک‌کاری است، تصریح کرد: به جرات اعلام می‌کنیم که این مجموعه‌های مسکونی، با استفاده از بهترین مصالح ساخته می‌شود و به یکی از زیباترین سایت‌های مسکن مهر تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه متراژ واحدهای این پروژه دو هزار واحدی، 91 متر در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند با آورده زیر 20 میلیون تومان در این مجموعه صاحب خانه شوند.

احمدی همچنین با اشاره به اینکه با موافقت شورای پول و اعتبار، تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، ادامه داد: همین عامل سبب می‌شود تا هم متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را با کیفیت بهتری تحویل بگیرند و هم شرکت عمران شهر جدید مجلسی سریع‌تر نسبت به تکمیل این واحدهای مسکونی اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه پروژه دو هزار واحدی مسکن مهر هسا در سایتی به مساحت 30 هکتار ساخته می‌شود، گفت: به منظور آسایش و رفاه متقاضیان و ساکنین این واحدهای مسکونی، در ماه‌های آینده ساخت یک باب مسجد، یک باب مدرسه و یک مجموعه فضای سبز و پارک چند هکتاری در این پروژه آغاز خواهد شد؛ علاوه بر اینکه هم‌کنون ساخت یک مجموعه تجاری در این منطقه نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی با تاکید بر اینکه جناب مهندس نریمان، معاون وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه‌ای برای تکمیل و بهره‌برداری سریع این پروژه صادر کرده است، افزود: بر اساس این دستورات، شرکت عمران نزدیک 100 میلیارد ریال به صورت ویژه در این سایت جهت توسعه و احداث ساختمان‌هاي روبنايي هزینه خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.