قدس آنلاین: مدیرجهادکشاورزی شهرضا گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی زراعی و ممانعت از تغییر غیرقانونی کاربری این اراضی اکیپ گشت حفاظت از اراضی شهرضا با حضور نمایندگانی از شهرداری،‌ نیروی انتظامی و جهادکشاورزی تشکیل شد.

برخورد قانونی با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی شهرضا !

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عبدالرضا تاکی اظهار داشت: این اکیپ اقدام به گشت زنی در سطح شهرستان نموده و با معرفی ساخت و سازهای غیرمجاز نسبت به توقیف مراحل ساخت و صدور ابلاغیه و معرفی مالکین متخلف به مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: با عنایت به محدود بودن اراضی مستعد کشت شهرضا، عزم مسوولان شهرستان برای ممانعت از ایجاد و گسترش ساخت و سازهای غیرقانونی در اراضی مزروعی بسیار جدی است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.
مدیرجهادکشاورزی شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: لازم است تا مردم قبل از اقدام به خرید هرگونه ملک، با مراجعه به جهادکشاورزی شهرستان نسبت به کاربری و یا امکان تغییر کاربری آن ملک اطلاعات لازم را کسب نمایند.
وی گفت: در سال جاری بیش از ۳۶۷ مورد تقاضای انشعاب خدمات عمومی به جهادکشاورزی ارسال شده است که با ۲۷۰ مورد به دلیل عدم وجود موانع قانونی موافقت شده است.
تاکی تصریح کرد: علاوه بر این از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳۰ مورد تقاضای احداث اتاق کارگری در اراضی زراعی شهرضا وجود داشته که در دست بررسی و ارائه نظر کارشناسی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.