۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 258420
مصدوميت 3 بازيكن تيم ملي جدي نيست

به گزارش قدس آنلاين،پزشک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مسعود شجاعی، امیر حسین صادقی و آندرانیک تیموریان مصدومیت جدی ندارند.

 پرهام خانلری درباره مصدومیت سه بازیکن تیم ملی ایران، اظهار کرد: آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و امیر حسین صادقی، مصدومیت خاصی ندارند و وضعیت آنها نگران کننده نیست.

وی افزود: مسعود شجاعی از ناحیه مچ پا دچار گوفتگی خفیفی شده، امیر حسین صادقی نیز از ناحیه زیر زانو دچار مصدومیت جزئی شده است و آندرانیک تیموریان هم از ناحیه همسترینگ دچار گرفتگی شده است.

خانلری اضافه کرد: ما برای این بازیکنان تمرینات اختصاصی را در نظر گرفته‌ایم تا از مصدومیت بیشتر آنها جلوگیری کنیم. البته تاکید می‌کنم این بازیکنان مشکل خاصی ندارند و می‌توانند در تمرینات گروهی نیز حضور داشته باشند.

پزشک تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مصدومیت هاشم بیگ زاده اشاره کرد و گفت: این بازیکن از ناحیه کف دست دچار شکستگی استخوان شده است و ما در حالی که می‌توانستیم با ثابت کردن دستش او را درمان کنیم، تصمیم گرفتیم روی دستش یک عمل جراحی انجام دهیم تا دوران مصدومیتش کوتاه‌تر شود. بر همین اساس او تا دو هفته‌ دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند و از سه هفته‌ دیگر نیز در تمرینات گروهی شرکت کند.

خانلری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان ایرانی تست دوپینگ گرفته شده است نیز گفت: هم در پایان مسابقه و هم در طول تمرینات ماموران آژانس ضد دوپینگ می‌توانند از بازیکنان تست دوپینگ بگیرند. از بازیکنان ایرانی هم این تست گرفته شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.