تحسين تيم ملي ايران توسط كنفدراسيون فوتبال آسيا

به گزارش قدس آنلاين، تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در دومین دیدار خود در گروه C مسابقات جام ملت های آسیا برابر قطر با تک گل سردار آزمون یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ایران که در دیدار نخست خود در این گروه بحرین را 2 بر صفر شکست داده بود اکنون با توجه به پیروزی امارات در دو بازی خود، باید برای سر گروهی به مصاف این تیم برود.

AFC در ادامه این گزارش در مورد آزمون اضافه کرد: مهاجم 20 ساله تیم روبین کازان روسیه با عبور از دفاع قطر بر شهرت خود افزود و یکی از گل‌های زیبای یجام ملت‌ها را به نام خود ثبت کرد.

این سایت در بخش دیگری از گزارش خود به حضور هزاران هوادار ایرانی در محل برگزاری مسابقه در شهر سیدنی اشاره کرد و افزود: حضور این تماشاگران جو شادی را از لحظه ورود تیم‌ها به زمین به وجود آورده بود. مصاف ایران و قطر را حدود 22 هزار 672 تماشاگر از نزدیک تماشا کردند که اکثریت آنها را ایرانی‌ها تشکیل می‌دادند به طوری که محل برگزاری بازی به یک ورزشگاه آزادی کوچک تبدیل شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، این گزارش در پایان به فرصت‌های گلزنی اشکان دژاگه پرداخت و تأکید کرد: دژاگه پنج فرصت گلزنی را از دست داد اما این اتفاق تأثیر چندانی بر نتیجه نداشت و روشن ایرماتوف داور ازبکستانی با دمیدن در سوت خود، تیم ایران را برای ششمین بار متوالی راهی مرحله یک چهارم‌نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.