سخنگوی انصارالله یمن با تاکید بر اینکه انقلابیون از بیانیه قانون اساسی عقب‌نشینی نمی‌کنند، وجود هرگونه توافق بر نامزدی پسر رئیس‌جمهور پیشین یمن برای پست ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.

انصارالله توافق بر نامزدی پسر «علی عبدالله صالح» را تکذیب کرد

به گزارش  فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که این جنبش از بیانیه قانون اساسی که جمعه گذشته آن را صادر کرد ، عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی در گفت‌وگو با روزنامه کویتی «السیاسه» اظهار داشت: ما موافق گفت‌وگوها هستیم و بیانیه قانون اساسی بر مشروعیت و اهمیت گفت‌وگوها با تمام گروه‌های سیاسی تاکید دارد. ما با گفت‌وگوهای مشروط به لغو بیانیه قانون اساسی که «جمال بنعمر» فرستاده ویژه سازمان ملل خواستار آن بوده، مخالفیم اما گفته‌ایم که مشکلی با بازگشت به گفت‌وگوها نداریم.

سخنگوی انصارالله اظهار داشت: تصمیمات انقلابی اتخاذی و بیانیه قانون اساسی در همین راستا ادامه می‌یابد و گفت‌وگوها با تمام گروه‌های سیاسی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: ما مسئول خلأ به وجود آمده در قدرت نیستیم بلکه «عبدربه منصور هادی» (رئیس‌جمهور مستعفی) و دولت «خالد بحاح» (نخست وزیر مستعفی) آن را به وجود آوردند تا ما را هدف قرار دهند. زیرا آنها گمان می‌کردند که با این اقدام، انقلاب ما را هدف قرار می‌دهند و برگ‌های بازی را بر هم می‌زنند اما زمانی که دیدند انقلاب مردمی برای هر گزینه‌ای آمادگی دارد، غافلگیر شدند.

وی برخی گروه‌های سیاسی را متهم کرد که در گفت‌وگوهای پیشین جدی نبودند و به پایان دادن مشکلات در کشور اهتمامی نورزیده‌اند. این گروه‌ها با ما به گونه رفتار کردند که گویی ما در جنگ ششم گرفتار آمده‌ایم و به همین دلیل نیز به انقلابیون و مردم می‌گفتند که خود را تسلیم و از مطالباتشان عقب‌نشینی کنند. آنها می‌خواستند که انقلاب 21 سپتامبر به نقطه صفر برسد به همین دلیل آن را به رسمیت نشناختند و بارها خواستند علیه این انقلاب کودتا کنند که آخرین آن، استعفای هادی و دولت بحاح بود.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد که به هیچ وجه انقلابیون از مطالبات حق و مشروعشان عقب‌نشینی نخواهند کرد.
وی در پایان، وجود هرگونه توافق میان انصارالله و «علی عبدالله صالح» مبنی بر دادن مجوز به «احمد» پسرش برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده را رد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانش پور IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    0 0
    برادران شيعه آگاه باشيد وفريب دجاله هاي زمانه رانخوريددرمشكلات از خداوند وچهارده معصوم ياري بگيرد صبح نزديك است