قدس آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی از بهره برداری فاز یک مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان و ایثارگران استان همزمان با سالگرد تاسیس بنیاد شهید خبر داد.

فاز یک مجتمع فرهنگی و ورزشی جانبازان و ایثارگران خراسان شمالی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، حجت الاسلام عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مجتمع فرهنگی ورزشی جانبازان و ایثارگران در 15 هزار متر مربع در 5 طبقه طراحی شده که در حال حاضر 8 هزار و 500 متر آن که شامل استخر ، سالن ورزشی و آمفی تئاتر است به بهره برداری می رسد.

وی تعداد گلزار شهدای استان را 374 گلزارو 2 هزار و 652 مزار شهید عنوان کرد و افزود : از این تعداد تاکنون 198 گلزار به اتمام رسیده و 21 گلزار در دست اقدام و عملیات اجرایی 155 گلزارهنوز شروع نشده است.

وی خاطر نشان کرد : 70 درصد قطعه یک مزار شهدا در امامزاده سید عباس بن موسی بن جعفر بجنورد نیز آماده شده که در سالروز تاسیس بنیاد شهید افتتاح می شود.

عزیزی تعداد جانبازان یک تا 70 درصد استان را 7 هزار نفر بیان و خاطر نشان کرد : از این تعداد 65 درصد زیر 25 درصد و 70 درصد بالای 25 درصد و مابقی جانبازان بالای 70 درصد هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شهید را شهر درق واقع در شهرستان گرمه دارد ، تصریح کرد : 35 شهید در استان زیر 15 سال سن دارند.

وی در پایان از اجرای 22 برنامه در سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان خبر داد و گفت : غبار روبی مزار شهدا ، دیدار باامام جمعه شهرستان بجنورد و استاندار ، دیدار با خانواده شهدا ، اجرای طرح سپاس ، فضاضازی محیط شهری ، تبیین عملکرد بنیاد شهید در جلسه شورای اداری استان و گردهمایی خانواده بنیاد شهید و چاپ زندگی نامه های شهدا در روزنامه های محلی را از مهمترین برنامه ها است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.