رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: به احتمال زیاد دور بعدی تعیین زمان مزایده به فروردین 94 خواهد رسید.

واگذاری استقلال و پرسپولیس به فروردین 94 موکول خواهد شد
خبرگزاری فارس: واگذاری استقلال و پرسپولیس به فروردین 94 موکول خواهد شد

به گزارش خانه ملت، حسن زمانی، با بیان اینکه واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سال 93 نمی‌رسد، گفت: با توجه به اینکه برای بار دوم نیز استقبالی از سوی متقاضیان دیده نشد به احتمال زیاد دور بعدی تعیین زمان مزایده به فروردین 94 خواهد رسید.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس هیأت واگذاری در جلسه ای که هفته آینده در سازمان خصوصی سازی خواهد داشت راجع به زمان و شرایط برگزاری دور جدید مزایده تصمیم گیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طبق قانون باید واگذاری تا پایان امسال تمام می‌شد که البته از آنجایی که تا تیرماه سال آینده فرصت داده شده بود، احتمالا مزایده را در فروردین ماه سال 94 برگزار خواهند کرد.

زمانی در خصوص علت این عدم استقبال گفت: با اینکه شرایط در مرحله دوم برای متقاضیان تسهیل شده بود پاکت پیشنهادی از سوی آنها به سازمان خصوصی سازی ارائه نشد لذا اکنون باید دید هیأت واگذاری روی قیمت تجدید نظر خواهد کرد یا تسهیلات را بیشتر می کند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در پایان در خصوص نظر خود در این زمینه خاطرنشان کرد: لازم است مبلغ پیش پرداخت پایین بیاید و ابهاماتی که در زمینه اموال و دارایی‌ها و بدهی‌های دو باشگاه وجود دارد برای متقاضیان خرید شفاف سازی شود.

انتهای پیام/ی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.