قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل هواشناسی استان ایلام گفت: با فعالیت سامانه بارشی احتمال بارندگی، رعد و برق و بارش تگرگ در استان ایلام وجود دارد.

احتمال بارندگی، رعد و برق و تگرگ در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، یوسف شیخ الملوکی با بیان اینکه توده گردو غباری تا اواخر امروز (یکشنبه) از آسمان استان خارج خواهد شد، اظهارداشت: توده گردو غباری که از روز گذشته آسمان استان ایلام را غبار آلود کرده بود در حال خروج از آسمان استان است و در حال حاضر دید افقی ناشی از آلودگی هوا در ایلام به هشت هزار متر کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ذرات معلقی از گرد و غبار در آسمان استان وجود دارد و تا این ذرات معلق به زمین بنشیند زمان می برد، افزود: بیشترین میزان آلودگی در شهرستان های مهران و دهلران گزارش شده و در حال حاضر وضعیت دید در این شهرستان امروز بهتر شده و گرد و غبار در حال خروج از آسمان این مناطق است.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، خاطرنشان ساخت: با استقرار این سامانه بارشی، آسمان استان ابری خواهد بود و احتمال بارندگی، رعد و برق و تگرگ نیز در این مدت دور از انتظار نیست.

یوسف شیخ الملوکی به اثرات این سامانه بارشی در استان اشاره کرد و بیان داشت: با فعالیت این سامانه بارشی، دمای هوا در استان با کاهش 4 تا 8 درجه ای نسبت به روزهای قبل در بیشتر مناطق خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.