۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 276301

پخش‌کننده فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» (با نام سابق پاداش) ابراز امیدواری کرد که تکلیف اکران این فیلم تا هفته آینده معلوم شود.

آخرین سرنوشت اکران فیلم «پاداش»

حبیب اسماعیلی به خبرنگار سینمایی ایسنا گفت: ما برای اکران این فیلم در دومین نوبت اکران امسال، اعلام آمادگی کرده‌ایم و مواد تبلیغی فیلم هم آماده است، اما از آنجا که هنوز آیین نامه اکران سال 94 تکمیل نشده است، باید چند روزی منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این آیین نامه تا هفت، هشت روز آینده تکمیل شود و تکلیف سرگروه‌های مشخص خواهد شد و آن زمان وضعیت اکران فیلم «از رییس جمهور ...» نیز معلوم می‌شود.

به گزارش ایسنا، فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» با نام قبلی «پاداش» ساخته کمال تبریزی است و محمد حسن معجونی، آتیلا پسیانی، آشا محرابی، زنده یاد احمد آقالو و ... از بازیگران آن هستند.

فیلم سینمایی «پاداش» که طی چند سال گذشته برای نمایش عمومی دچار مشکل شد، داستان یکی از مدیران میانی دولت است که به ماموریت‌های خارجی متعدد می‌رود. تا اینکه در یک نوبت او را برای تشویق به سفر حج می‌فرستند اما در این سفر برخلاف تصور او که انتظار دارد مانند یک مدیر دولتی با او برخورد شود، این اتفاق نمی‌افتد.

حسینی وزیر ارشاد وقت در دی‌ماه سال 88 رسما اعلام کرد که «پاداش» توقیف شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.