مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا با دوری از موازی‌کاری فعال شوند.

درخواست بنیاد شهید خراسان رضوی ازدستگاه‌های اجرایی در برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا
عابدین عابدی‌مقدم در ارتباط با تشییع پیکر مطهر شهدا و اهیمت برگزاری این مراسم گفت: در حال حاضر حضور مردمی در تشییع پیکرهای شهدا بسیار خوب و قابل توجه است که این امر نشان از علاقه قلبی مردم به فرهنگ شهادت و تجلیل از صبر و ایثار دارد.

عابدی‌مقدم با اشاره به اهمیت تجلیل از مقام شهید گفت: با توجه به حضور چشم‌گیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهدا به نظر می‌رسد خوب است با اطلاع‌رسانی بیشتر و حضور دستگاه‌های اجرایی را نیز در این مراسم‌ها داشته باشم تا در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم تشییع شهدا موثر باشد.

وی از برگزاری بیش از 100 مراسم تشییع پیکر شهدا در سال گذشته خبر داد و افزود: اگر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ما ارزشمند است باید توجه داشته باشیم که حضور حداکثری مردم و دستگاه‌های اجرایی استان به طور همزمان در این مراسم‌ها بر اثرگذاری این رویداد مهم تأثیرات مهمی برجای می‌گذارد.

عابدی‌مقدم خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار بر این شده است تا ستاد تشییع پیکرهای شهدا در هر شهرستان تشکیل شود و در آن از اعضای مرتبط دعوت شود تا نسبت به فعال‌سازی دستگاه‌های اجرایی در این مراسم اقدام کنند.

عابدی‌مقدم گفت: بهتر است مأموریت هر دستگاهی در تشییع پیکر شهدا مشخص شود تا ضمن دوری از موازی کاری شاهد نوعی همکاری همه‌جانبه و موثر در این زمینه باشیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.