۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
کد خبر: 281767

آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد و در این میان «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در دو روز اکران با توجه به تعداد سالن‌های محدودی که در اختیار دارد، مجموعا 56 میلیون در تهران فروخته است.

گزارشی از آخرین آمار فروش گیشه سینماها

 

امیر قطبی مدیرپخش «فیلمیران» در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا با اظهار گلایه‌ از تعداد کم سالن‌های اکران کننده‌ی فیلم «قصه‌ها» گفت: فیلم «قصه‌ها» در طی دو روز اکران خود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (16 و 17 اردیبهشت ماه) به فروش 56میلیون تومانی رسیده است و این مقدار فروش فقط با اکران در سینماهای قدس، فرهنگ، پردیس ملت، پردیس زندگی، ایران، اریکه ایرانیان، مرکزی و ماندانا بوده است و البته از دیروز سینماهای عصرجدید و پردیس کورش هم به سالن‌های اکران کننده‌ی این فیلم اضافه شده‌اند.

 

او همچنین پیش‌بینی کرد که 2 یا 3 سالن سینما در این هفته به اکران فیلم «قصه‌ها» اضافه شود.

 

 

مدیر پخش «فیلمیران» آخرین فروش فیلم «ایران برگر» را تا پایان شب گذشته 17 اردیبهشت ماه اینگونه اعلام کرد: این فیلم بعد از حدود 55 روز اکران در تهران با 30 سالن سینما 2میلیارد و 650 میلیون تومان و در شهرستان‌ها با مجموع 75 سالن، یک میلیارد و 700میلیون تومان فروش داشته که در مجموع به رقم چهار میلیارد و 350 میلیون تومان رسیده است.

 

سعید خانی مدیر پخش و مجری طرح فیلم «استراحت مطلق» با بیان اینکه فروش این فیلم در مرز دو میلیارد تومان قرار گرفته است گفت:این فیلم تا شب گذشته، بعد از 8 هفته نمایش در تهران با 20سالن، یک میلیارد و 225میلیون تومان و در شهرستان‌ها با 28سالن پس از 7 هفته، 618 میلیون تومان فروش داشته است.

 

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده فیلم «من دیه‌گو مارادونا هستم» آمار فروش این فیلم را در تهران و شهرستان ها با مجموع 23 سالن در حدود 10روز اکران، 200میلیون تومان اعلام کرد.

 

بیتا منصوری تهیه کننده فیلم «رخ دیوانه» در خصوص آمار فروش این فیلم گفت: این فیلم در تهران یک میلیارد 760 میلیون تومان و در شهرستان‌ها هشتصد و شصت و پنج میلیون فروش داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.