قدس آنلاین : رییس اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از برگزاری نهمین دوره مسابقات اتومبیل رانی رالی خانواده های شاهد و ایثارگر استان اصفهان خبر داد.

مسابقات رالی خانواده های شاهد و ایثارگر استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،حمیدرضا ساکت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور توسعه و تعمیم ورزش در بین خانواده های معظم شهدا و جانبازان و در راستای فراهم کردن اوقات فراغت و استفاده از ظرفیت های تفریحی ویژه خانواده ها، نهمین دوره مسابقات اتومبیل رانی رالی خانوادگی ایثارگران استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که با همکاری هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری اصفهان در هفته اول خرداد به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت و پیروزی انجام خواهد شد، تعداد 110 دستگاه خودرو باحضور 500 نفر از ایثارگران براساس نقشه تدوین شده در کلاسهای مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

رییس اداره ورزشی و اردویی بنیاد استان اصفهان یادآور شد: جانبازان و فرزندان معظم شهدا که علاقه مند به حضور در این برنامه می باشند بایستی حداکثر تا تاریخ 22 اردیبهشت ماه به بنیاد محل سکونت خود مراجعه و براساس سهمیه اختصاصی ثبت نام و مدارک مربوطه را ارائه نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.