۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 284246

قدس آنلاین –زنجان:استاندار زنجان از آغاز عملیات اجرایی مجتمع فبرو آلیاژ با همکاری شرکت خوارزمی در زنجان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع فبرو آلیاژ در زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از زنجان،استاندار زنجان در دومین نشست خبری به برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: همه ساله مردم بدلیل ارادتی که به بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب دارند در مراسم ارتحال امام در مرقد مطهر حضور می یابند.

مهندس انصاری برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را فرصت مناسبی برای بازخوانی اندیشه های امام راحل برای جوانان نسل اول و دوم انقلاب و ایجاد زمینه آشنایی با تفکرات امام برای جوانان نسل جدید دانست و اظهار داشت: پیش بینی های لازم جهت اعزام بیش از 6 هزار نفر از هم استانی ها با مسئولیت سپاه استان انجام شده است.

وی به تدابیر اتخاذ شده جهت تسهیل و توسعه کسب و کارهای خرد در استان زنجان اشاره داشت و  گفت: کلیه ادارات بویژه  شهرداریها باید برای احداث و آماده سازی مراکز تجاری با هدف تسهیل در عرضه محصولات بنگاههای اقتصادی کوچک اقدامات لازم را انجام دهند.

انصاری  بر ضرورت روانسازی و تامین فضای مورد نیاز در کلیه شهرستانهای استان برای مشاغلی که کمتر از 50 نفر کارگر داشته و کسب و کار خرد محسوب می شوند تاکیدکرد  و گفت: در استان زنجان بر اساس جمع بندی موانع مشاغل آزاد و خدماتی، ابلاغیه ای در جهت رفع این موانع به دستگاههای اجرایی استان ارسال می شود  تا با برطرف کردن مشکلات و محدودیتهای موجود، مردم بتوانند با سرمایه های خود نسبت به راه اندازی مشاغل آزاد و کسب و کار خرد در استان زنجان اقدام کنند.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود از آغاز عملیات اجرایی مجتمع فبرو آلیاژ با همکاری شرکت خوارزمی در زنجان خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی این پروژه در 2 فاز عملیاتی با سرمایه گذاری بالغ بر 950 میلیارد تومان در خردادماه سالجاری آغاز خواهد شد.

انصاری اذعان داشت:این پروژه با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومان در فاز اول و در فاز دوم با سرمایه گذاری 450 میلیارد تومان عملیاتی خواهد شد.

انصاری در پایان به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و از رسانه ها  استان خواست تا در انعکاس اخبار تبلیغاتی خود دقت کافی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از سخنان تبلیغاتی کاندیداها پیامدهای اجتماعی، سیاسی و امنیتی دارد و چنانچه از طریق فضای رسانه ای منعکس شود، برای جبران آن باید هزینه های سنگینی پرداخت لذا نشریات و خبرگزاریها باید از انتشار و بازپخش این سخنان در رسانه ها خودداری نمایند.

استاندار زنجان در پاسخ به سوالی درخصوص تامین آب شرب روستاهای استان اظهار داشت: متاسفانه مصرف آب در شهرهای استان زنجان 20 درصد و در روستاهای استان 50 درصد بیشتر از نرم کشوری است لذا با وجود محدودیت منابع آبی در کشور باید الگوی مصرف آب در روستاها و شهرهای استان بصورت جدی اصلاح شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.