نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت با عنوان "آل طاها"در مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی اعیاد شعبانیه با عنوان "آل طاها" درمشهد گشایش یافت

درآيين افتتاح اين نمايشگاه ، يوسف اميني معاون مديركل و رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مشهد مقدس اظهار داشت : برپايي اين نمايشگاه در مشهد،را به فال نيك مي گيريم و خواستار تعدد اين نمايشگاه ها در سراسر اين شهر هستيم .

وي تصريح كرد : ضروري است اين نمايشگاه در طول سال تداوم يابد واين اداره از هيچگونه همكاري در راستاي گسترش اين نمايشگاه ها دريغ نخواهد كرد

در ادامه اين آيين ، بهروز يزدي پور مدير اجرايي اين نمايشگاه اظهار داشت :  این نمایشگاه از سوی  موسسه فرهنگي و هنري عاشقان ولايت با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن کتاب هایی با موضوعات ادبی، مذهبی، تاریخی، کودک و روانشناسی در قالب 700 عنوان کتاب و محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

وي ادامه داد : در این نمایشگاه كتابهايي برای کودکان با هدف آشنایی آنان با حضرت مهدی (عج) و سیره اهل بیت(ع) وجود دارد.

وي ادامه داد : در اين نمايشگاه علاوه بر محصولات فرهنگي و كتاب ،اقلام مورد نياز براي محله آرايي در ايام شعبان وجود دارد كه با 50درصد تخفيف دراختيار عموم قرار مي گيرد .

وي افزود: این نمایشگاه از 30 ارديبهشت ماه سال جاری تا 14خردادماه در ميدان شهداء جنب مسجد حوض لقمان دایر بوده و علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت 9 صبح تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.