عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس درباره عدم حضور زریبافان رئیس سابق بنیاد شهید در نشست این کمیسیون برای بررسی پرونده تفحص از بنیاد شهید،‌ گفت: دفاع زریبافان از عملکرد خود به جلسه آینده کمیسیون اجتماعی موکول شده است.

بررسی پرونده تفحص از بنیاد شهید با حضور شهیدی/ زریبافان هفته آینده به سوالات تفحص کنندگان پاسخ می‌دهد

محمد اسماعیل سعیدی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، افزود:‌ در یکی از نشست‌های کمیسیون اجتماعی مجلس امیر خجسته  رئیس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به همراه شهیدی رئیس این بنیاد و همچنین اعضای این کمیسیون به بررسی گزارش تحقیق و تفحص پرداختند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ در نشست مذکور قرار شد جلسه‌ای دیگری با حضور دیگر اعضای کمیته تحقیق و تفحص و مسئولان و رئیس سابق بنیاد شهید برگزار شود تا اظهارات و دفاعیات آخر این افراد نیز مورد استماع نمایندگان کمیسیون اجتماعی و تفحص کنندگان قرار گیرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تاکید کرد: به نظر می‌رسد در هفته اول شروع به کار صحن علنی مجلس این نشست برگزار شود و بدون‌شک بعد از آن گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به صحن علنی مجلس ارسال خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گزارش این تحقیق و تفحص به طور کامل آماده نبود به همین سبب رای‌گیری در این کمیسیون صورت نگرفت لذا قرار است در نشست آینده پرونده این تحقیق و تفحص در کمیسیون اجتماعی بسته شود./

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.