پیمان طالبیان : هنوز تکلیف سرمربی فصل آینده استقلال روشن نشده است، اما بسیاری از نزدیکان باشگاه استقلال مدعی اند، ...

 شرط بزرگ منصوریان برای استقلال چیست؟

 یکی از گزینه های مربیگری این تیم در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر، سرمربی فعلی تیم فوتبال نفت تهران است، با این وجود گفته می‌شود، سرمربی نفت تهران برای حضور در استقلال شرط بزرگی دارد که عملی شدنش از سوی هیأت مدیره فعلی با شرایط فعلی غیر ممکن به نظر می رسد.

علیرضا منصوریان، جدی ترین گزینه داخلی برای حضور در استقلال است و هواداران باشگاه نیز علاقه‌مند به حضور وی هستند.منصوریان اما در حالی که مذاکراتی نیز انجام داده، ترجیح می دهد در نفت تهران بماند، چرا که نگران مشکلاتی است که در سالهای اخیر گریبان اعضای استقلال را گرفته است.

گفته می شود، وی در مذاکرات خود اعلام کرده، تنها در یک صورت سرمربی استقلال می شود و آن هم حل مشکلات مالی است تا بازیکنان مانند سالهای اخیر دغدغه های مالی نداشته باشند.

وی خواستار تسویه حساب کامل این فصل با اعضای تیم شده و همچنین تأکید کرده، فصل آینده نیز نباید بازیکنان پولهای خود را دیر دریافت کنند و در غیر این صورت حاضر نیست نفت را که به جمع هشت تیم برتر آسیا راه یافته، رها کند و در گرداب مشکلات مالی استقلال غرق شود.

به نظر می رسد همین شرط بزرگ مانع حضور منصوریان در جمع آبی ها شده، چرا که استقلال این روزها بیش از پیش با مشکلات مالی مواجه است و هنوز بخش عمده ای از قراردادهای فصل گذشته پرداخت نشده است.

اما این تنها مشکل موجود برای پیوستن منصوریان به مجموعه استقلال نیست.درگیری میان اعضای هیأت مدیره برای انتخاب منصوریان به شکل خاصی بالا گرفته و دوئل مخالفان و موافقان کار را برای اضافه شدن منصوریان به این مجموعه بسیار سخت کرده است.  در برهه کنونی نفراتی مثل منصور پورحیدری و مسعود معینی که بارها در مصاحبه هایشان، حضور منصوریان در استقلال را بی موقع نامیدند، تمایلی ندارند این مربی جوان به جمع آبی ها اضافه شود، اما نجف نژاد روی این موضوع مُصّر است و خواستار تغییرات گسترده در تیم با حضور مربی جوان نفت شده است. 

 این اتفاقات در حالی رخ می دهد که چنددستگی عجیبی بین اعضای هیأت مدیره استقلال وجود دارد، ولی همان طور که سجادی اعلام کرد، تغییرات در هیأت مدیره استقلال قطعی است و به نظر می رسد نفرات تازه وارد نتوانند مقابل رئیس هیأت مدیره مقاومت کنند.

از سوی دیگر وزارت ورزش مانع مذاکرات مدیران استقلال با گزینه های خارجی شده و به نظر می رسد علاقه‌مند به انتخاب مربی داخلی است و این مسأله به نجف نژاد برای رسیدن به هدفش کمک می کند، البته اگر وی نیز جزو مدیران برکنار شده هیأت مدیره نباشد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.