نماینده انصارالله یمن گفت: مردم مظلوم و مقاوم یمن با بسیج امکانات خود درمقابل متجاوزان و توطئه های دشمنان اسلام ایستاده اند.

 مردم مقاوم یمن با تمام امکانات درمقابل متجاوزان ایستاده اند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا ، سید شرف الدین روز یکشنبه در اجلاسیه اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در دفاع از مردم مظلوم یمن افزود: با وجود همه سختیها و مشکلات موجود ، یمنی ها می توانند در عمق خاک عربستان نفوذ کرده و زمینه شکست آنها را فراهم کنند.

وی که به زبان عربی سخن می گفت، انقلاب اسلامی ایران را عاملی امید بخش برای مستضعفان جهان دانست و گفت: حرکتهای انقلابی مردم یمن به برکت نهضت امام خمینی بود و ایشان بودند که آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را غده سرطانی نامیدند و امروز انصارالله خود را پیرو امام خمینی می دانند.

وی با اشاره به مبارزات شهید حسین بدرالدین حوثی گفت: وی مردم یمن را حول محور قرآن جمع کرد و دراین راه با بهره گیری ازمذاهب دیگر، مسیر فرهنگ قرآنی را طی کرد و با بهره گیری ازانقلاب اسلامی ایران توانست، مبارزه بر ضد ظالمان را پیگیری کند.

وی اظهار داشت: آن شهید گرانقدر با الهام از انقلاب اسلامی ایران ومواضع امام خمینی درمقابل دشمنان اسلام ایستادگی می کرد و حرکت دراین مسیر را مطابق با فرهنگ قران می دانست.

سید شرف الدین به این نکته اشاره کرد که مسلمانان یک پیکر واحد هستند و باید از یکدیگر حمایت کرده و درمقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

وی با تقدیر از حمایت های مردم مسلمان ایران ، این حرکت را نشانه شرافت ملت ایران دانست و گفت: امروز آیت الله خامنه ای رهبر مسلمان هستند و ایشان بزرگ مردی هستند که درکنار مردم یمن ایستاده اند.

اجلاسیه اساتید سطوح عالی حوزه علمیه با هدف دفاع از مردم مظلوم یمن در مدرسه علمیه دارالشفای قم با پیام سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برگزار شد. ک/3

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.