سینا حسینی : تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به اندازه ای جدی شده که بهرام افشارزاده که هفته گذشته حضورش در دفتر وزیر ورزش و جوانان قطعی شد ...

فتح ا... زاده در یک قدمی استقلال

و به سئول شمالی نقل مکان کرده بود صبح روز یکشنبه وسایل و پرونده‌های خود را از طبقه پنجم ساختمان این باشگاه خالی و آنها را به ساختمان وزارت ورزش واقع در خیابان سئول منتقل کرد.

این انتقال شائبه‌های بیشتری در مورد اینکه افشارزاده دیگر مدیرعامل باشگاه استقلال نخواهد بود را افزایش داد.همزمان با این انتقال خبر استعفای ناگهانی نظری جویباری از سمتش در باشگاه استقلال پیش زمینه تغییرات را جدی تر از هر زمانی کرد تا گمانه زنی های رسانه ای برای پیش بینی تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال به اوج برسد. برخی نزدیکان باشگاه استقلال و وزارت ورزش و جوانان مدعی اند نصر ا... سجادی معاون وزیر معادلات مدیریتی جدید باشگاه را تا حدود بسیار زیادی قطعی کرده و به احتمال فراوان طی روزهای آینده خبر رسمی تغییرات در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

حضور سبک دست به عنوان اسپانسر اصلی باشگاه و تامین کننده منابع مالی باشگاه تا حدود زیادی قطعی شده، در کنار آن به احتمال فراوان مقداد نجف نژاد رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در این مجموعه باقی خواهد ماند، در کنار این دو عضو احتمالی حضور توفیقی نیز تا حدودی جدی به نظر می رسد اما دو عضو دیگر هنوز مشخص نشده اند البته برخی اخبار حکایت از تلاش معاون وزیر برای رفع کدورت میان فتح ا... زاده و وزیر ورزش و جوانان دارد.

گفته می شود نصرا... سجادی علاقمند است علی فتح ا... زاده مدیرعامل پیشین باشگاه مجددا در این مجموعه حضور پیدا کند تا به این واسطه استقلالی ها بتوانند دوباره در جمع مدعیان قرار گیرند اما اختلاف های به وجود آمده میان گودرزی و فتح ا...زاده مانع از این انتخاب شده است به همین دلیل تلاش هایی در جریان است تا شاید این کدورت مدیریتی از بین برود.

اما با حضور این چهار نفر یک کرسی دیگر در هیأت مدیره باشگاه استقلال خالی می ماند، گفته می شود برخی مقامات دولتی در تلاشند یک چهره سیاسی فعال اصلاح طلب در حوزه ورزش را به این مجموعه اضافه کنند به همین دلیل فشار برای انتخاب یکی از چهره های جنجالی سیاسی برای حضور در ترکیب هیأت مدیره استقلال به شدت بالا گرفته است . ردپای این تلاش ها را می توان در رسانه های نزدیک به دولت مشاهده کرد.

یک مقام نزدیک به وزارت ورزش و جوانان گفت نصرا... سجادی تمایل زیادی برای اضافه شدن این دو عضو خبرساز به مجموعه هیأت مدیره استقلال دارد اما هنوز وزیر ورزش و جوانان موافقت خود را برای پیوستن فتح ا... زاده و این چهره سیاسی اعلام نکرده اما بعید نیست با افزایش فشارها دوباره این دو نفر به جمع مدیران استقلال اضافه شوند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.