۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 288880

در آخرین روزهای بهاری و با ساخت فیلم‌های سینمایی که به نسبت سال‌های گذشته، تعداد تولیدات کمتر است، جمعی از بازیگران نسل‌های گوناگون مقابل دوربین ایفای نقش می‌کنند.

کدام بازیگران مقابل دوربین هستند؟
 

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا‌، رضا کیانیان، مانی حقیقی، لیلا حاتمی، هانیه توسلی، محمدرضا گلزار، پگاه آهنگرانی و ... از جمله بازیگرانی هستند که این روزها مقابل دوربین کارگردان‌های گوناگون می‌روند.

 

تعداد دیگری از بازیگران همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن، شیرین یزدان‌بخش، بابک حمیدیان و ... نیز بزودی مقابل دوربین خواهند رفت همچنانکه تعداد دیگری هم مانند باران کوثری، نوید محمد زاده، حسین پاکدل و ... نیز به تازگی مقابل دوربین بوده‌اند، اما ما در این گزارش مروری داریم بر حضور بازیگرانی که در حال حاضر مشغول بازی در آثار مختلف هستند و فیلم‌هایشان در مرحله فیلمبرداری است.

 

این روزها فیلم «قشنگ و فرنگ» جدیدترین کار وحید موساییان در حال فیلمبرداری است. رضا کیانیان،‌ احترام برومند‌، افشین هاشمی‌، رعنا آزادی‌ور،‌ هانیه توسلی‌، بیتا فرهی‌، امید روحانی‌، حسین محب‌اهری‌ و منظر لشگری بازیگرانی هستند که مقابل دوربین موساییان رفته‌اند.

 

بخشی از فیلمبرداری این فیلم در تهران است و بخشی هم در دبی و فرانسه که بخش خارجی هنوز آغاز نشده است.

 

با فیلمبرداری فیلم «خشکسالی و دروغ» کار پدرام علیزاده ‌، علی سرابی‌، آیدا کیخایی‌ در کنار محمدرضا گلزار و پگاه آهنگرانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

سرابی و کیخایی هر دو از بازیگران تئاتر هستند که پیش از این در نمایش «خشکسالی و دروغ» ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم که نخسین فیلم پدرام علیزاده است، براساس نمایشنامه «خشکسالی و دروغ» نوشته محمد یعقوبی ساخته می‌شود. یعقوبی خود این نمایشنامه را به فیلمنامه تبدیل کرده است.

 

آزاده نامداری که از مجریان شناخته شده تلویزیون است‌، نیز این روزها مقابل دوربین پرویز شهبازی است تا در فیلم «نسیم» به ایفای نقش بپردازد. او در این فیلم در کنار ساعد سهیلی که یکی از بازیگران نسل جوان به شمار می‌آید، بازی می‌کند. دیگر بازیگر فیلم«نسیم» ساغر قناعت است که از میان 1500 متقاضی بازی در نقش اصلی فیلم شهبازی انتخاب شده است.

 

کیانیان همچنین همراه با فاطمه گودرزی در فیلم تازه مسعود نوابی با نام «سایه» نیز به ایفای نقش پرداخته که به تازگی فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است.

 

«یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی دیگر فیلمی است که این روزها مرحله فیلمبرداری را طی می‌کند. فرخ نعمتی،‌ علی‌رام نورایی‌، محسن حسینی‌ و ... بازیگرانی هستند که در این فیلم بازی می‌کنند.

 

مانی حقیقی نیز به تازگی به گروه بازیگران فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی پیوسته است. او در این فیلم در کنار لیلا حاتمی ‌، بهنوش بختیاری‌ و امیر جدیدی‌ یکی دیگر از بازیگران جوان سینما که چندی پیش با فیلم «رخ دیوانه» روی پرده بود، به ایفای نقش می‌پردازد. جدیدی چندی پیش در فیلم «اژدها وارد می‌شود» کار مانی حقیقی نیز بازی داشت.

 

اما تعدادی از بازیگران تئاتر این روزها در کنار بازیگران سینما این روزها مشغول بازی در فیلم سوم نرگس آبیار با نام «نفس» هستند. مهران احمدی‌ ،‌ سیامک صفری‌، پانته‌آ پناهی‌ها ،‌ بهنوش بختیاری‌، گلاره عباسی‌ و جمشید هاشم‌پور، گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند که در یزد در حال فیلمبرداری است.

 

چندی پیش نیز نوید محمدزاده‌، باران کوثری‌، حسین پاکدل‌ و مریم پالیزبان‌ در فیلم تازه رضا درمیشیان با نام «لانتوری» مقابل دوربین رفتند که البته طبق اعلام دست‌اندرکاران این فیلم، بخش‌هایی از آن همچنان فیلمبرداری‌اش باقی مانده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.