علیرضا مهران بازیگر اعلامی نقش مقام معظم رهبری در سریال «معمای شاه» طی اطلاعیه‌ای منتفی بودن حضورش در این سریال را به دلیل مغایرت گریم اعلام کرد.

اطلاعیه گزینه بازی در نقش «مقام معظم رهبری» در سریال «معمای شاه»

چندی پیش خبرگزاری تسنیم خبری را با این تیتر «بازیگر نقش مقام معظم رهبری در سریال «معمای شاه» کیست؟» منتشر کرد و در ادامه تهیه کننده سریال در تماس با دیگر رسانه بازی علیرضا مهران در این نقش را تایید کرد.

در همین راستا محمدرضا ورزی نیز در تماس با تسنیم اعلام کرد:«آقای مهران یکی از گزینه‌ها برای این نقش بوده اما هنوز هیچ قطعیتی درباره انتخاب او صورت نگرفته و به صورت «قطعی» مقابل دوربین نرفته است.»
حال پس از دو ماه از این اخبار ضد و نقیض، امروز علیرضا مهران، بازیگر اعلامی برای بازی در این نقش طی ارسال نامه‌ای به خبرگزاری تسنیم، پاسخ خود را نسبت به اتفاقات اخیر بدین شرح اعلام کرد:
«هو المصور
«همای سعادت
من یک بازیگرم، می‌خواهم بازی را زندگی کنم، اما نمی‌خواهم در زندگی بازی کنم. من علیرضا مهران نزدیک به دو دهه در عرصه تئاتر تن فرسوده‌ام.
دلخسته‌ام اما از پا نمی‌ایستم. لب بسته‌ام اما از نفس نمی‌افتم.
تئاتر آرزویم نیست، بلکه هدف و رسالتم می‌باشد.
با تاسی به فرمایش پیر فرزانه‌ مان که تئاتر منبر است و حتی فراتر از منبر، تاکنون در صدد آن بوده‌ام که اخلاق و انسانیت را بر این منبر نشانم.
کلام را به درازا نمی‌کشم که موجب سر درد مخاطبان است و شاید دردسر برای متکلم.
از آنجایی که فاصله‌ی حق و باطل چهار انگشت است، اما بازار شایعات فرسنگ‌هاست.
بنده در سریال «معمای شاه» آقای ورزی یکی از کاندیداهای بازی در نقش حساس و ویژه مقام معظم رهبری بودم که برای هر بازیگری بسی موهبت است، اما از آنجا که مدتی است شانه‌هایم جایگاه همای سعادت نبوده، در مرحله‌ی چهره پردازی در تطابق چهره بنده با چهره حضرت آقا در آن دوره‌ی مدنظر تاریخی سریال مغایرت ایجاد شد و از اینرو بنده از این سعادت محروم ماندم.
امیدوارم این سریال فاخر با فرجامی نیکو و عالی به انجام رسد و اگر زیاده خواهی نباشد در عرصه های دیگر شانه‌های حقیر بتواند همای سعادت را بردوش کشد.
و من الله توفیق»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.