«پایتخت ۴»، «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن»، سه مجموعه نمایشی رمضان تلویزیون هستند که قرار است از پنج‌شنبه - ۲۸ خرداد ماه - پخش آنها در شبکه‌های مختلف سیما آغاز شود.

تمام اطلاعات درباره سریال‌های رمضان ۹۴
«پایتخت ۴»، «دردسرهای عظیم» و «گاهی به پشت سر نگاه کن»، سه مجموعه نمایشی رمضان تلویزیون هستند که قرار است از پنج‌شنبه - 28 خرداد ماه - پخش آنها در شبکه‌های مختلف سیما آغاز شود.

چهارمین «پایتخت» چگونه رقم می‌خورد

 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، «پایتخت» سریالی است که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون ایران، چهارمین قسمت آن هم ساخته می‌شود. این سریال که پیشتر به عنوان سریالی نوروزی در قالب 13 قسمت ساخته شده بود، برای نخستین بار است که به عنوان سریالی رمضانی خود را معرفی می‌کند و سعی در حفظ عوامل قبلی داشته است.

 

 

سریالهای رمضانی

 

 

مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در 26 قسمت قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. نویسندگی این مجموعه بر عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است. احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.

 

بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه مازندران و حواشی آن رخ می‌دهد و تصویربرداری آن همچنان ادامه دارد.

 

این مجموعه از پنج شنبه ساعت 22 به روی آنتن شبکه اول می‌رود و تکرار آن ساعت 15 روز بعد خواهد بود.

 

 

سریالهای رمضانی

 

 

امین تارخ این بار با «گاهی به پشت سر نگاه کن»

 

«گاهی به پشت سر نگاه کن» عنوان مجموعه‌ای است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است. شخصیت اصلی قصه جلال تابش است که یک کارگاه کوچک سیلندرسازی دارد که از درآمد اندک آن زندگی خانواده اش می گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره‌اش ببرد و ذره ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

 

رضا انصاریان تهیه کننده و مازیار میری کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند و نگارش آن بر عهده محمدمسعود سلطانیاست. از بازیگران این مجموعه نمایشی می‌توان به امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلیانی، الیکا عبدالرزاقی و بهاره کیان افشار اشاره کرد.

 

 

گاهی به پشت سر نگاه کن

 

 

امین تارخ پیش از این در سال 87 در سریال رمضانی «اغما» سیروس مقدم ایفای نقش کرده بود. این سریال در نظرسنجی سایت صدا و سیما به عنوان محبوب‌ترین سریال تلوزیونی ماه رمضان آن سال شناخته شد. امین تارخ این بار با «گاهی به پشت سر نگاه کن» در ایام رمضان میهمان مخاطبان می‌شود.

ساخت این مجموعه به پایان رسیده است و پخش آن از پنجشنبه ساعت 23 خواهد بود. تکرار این مجموعه روز بعد ساعت 7 و 30 صبح و 17 عصر همان روز خواهد بود.

 

 

گاهی به پشت سر نگاه کن

 

 

 

«دردسرهای عظیم» برای مخاطبان شیرین می شود؟

 

 

مجموعه «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است. علت ساخت سری دوم این مجموعه بازخوردی که از سوی مخاطبان گرفته شده عنوان شده است.

 

«دردسرهای عظیم» بناست همچون سری قبل ساختار خود را حفظ کند و مثل قبل در یک فضای باز و باغ، قصه خود را دنبال کند.

 

 

مهدی هاشمی ذر دردسرهای عظیم

 

عنوان شده است ساختار این مجموعه همچون مجموعه قبلی ملودرام و شیرین است، باید منتظر ماند و دید که آیا این سریال و ساختارش در سری جدید برای مخاطب هم شیرین است یا نه؟

 

این مجموعه نیز پخش خود را از پنجشنبه (28 خرداد) آغاز می کند. ساعتی که برای پخش «دردسرهای عظیم» در نظر گرفته شده است هر شب ساعت 21 و تکرار آن روز بعد ساعت 17 و 30 در ایام رمضان خواهد بود.

 

در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به عنوان ایفاگر نقش لطیف نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

 

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

 

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم» آمده است: با پیدا شدن بچه ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می شوند. فرحان که خود را مدیون کمک های لطیف و بهار می داند سعی می کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند اما ... علیرضا کاظمی و امیر عربی بعنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را بعهده دارند.

 

دردسرهای عظیم2

 

 

پخش سریال لطیفی از آی فیلم

 

به گزارش ایسنا، «تنهایی لیلا» نیز سریال محمد حسین لطیفی است که قرار است در ایام رمضان از شبکه آی فیلم پخش شود. سریال مذهبی اجتماعی «تنهایی لیلا» برای پخش از نخستین روز ماه مبارک رمضان آماده می‌شود و پیش‌بینی شده که تولید آن تا روزهای پایانی ماه مبارک ادامه داشته باشد.

 

«تنهایی لیلا» که همزمان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای مخاطبان داخلی و خارج از کشور پخش شود، با بازی مینا ساداتی، بهروز شعیبی، اکبر زنجان‌پور، حسن پورشیرازی، آفرین عبیسی، نسرین مقانلو، برزو ارجمند، رضا رویگری، سعید داخ، بهادر زمانی، علی صالحی و ... با حضور سام قریبیان و اندیشه فولادوند به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برون مرزی تولید می‌شود.

 

***

 

همچنین تولید مینی‌سریال «فراموشی» به کارگردانی سعید سلطانی به منظور پخش در شب‌های قدر آغاز شده است. این سریال از 14 تیر ماه همزمان با شب نوزدهم ماه ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

امین زندگانی، سیاوش خیرابی، نگین صدق‌گویا، محسن افشار و الهام نامی بازیگران اصلی این کار هستند.

 

قصه این مینی سریال درباره سام شکرچیان، مردی 45 ساله است که غرق در کار و تجارت است. او به واسطه ناکامی در یک معامله‌ی کلان به شدت عصبانی و آشفته است. این آشفتگی باعث می‌شود تا در راه شمال، با یک وانت تصادف کند و این آغاز ماجراست.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.