عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در انتقاد از عملکرد سازمان ملل در کنفرانس صلح یمن در ژنو اعلام کرد که معلوم نیست سازمان ملل چه روندی را برای حل بحران یمن دنبال می کند.

انتقاد انصارالله از عملکرد سازمان‌ ملل
فارس: «محمد البخیتی» در مصاحبه با شبکه المیادین افزود: پایگاه نظامی «اللبنات» عربستان که هدف حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن وابسته به انصارالله قرار گرفت، بزرگترین اردوگاه آموزشی تروریست‎ها بود.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله با تاکید بر اینکه توقف درگیری‌ها در شرایط کنونی به نفع جنبش انصارالله نیست، گفت: هیات ریاض و طرفداران منصور هادی با آتش بس در یمن مخالف هستند.

 محمد البخیتی افزود: رویدادهای کنفرانس صلح یمن در ژنو، ایفای نقش منفی سازمان ملل را اثبات می کند و انصارالله از همدستی سازمان ملل با محاصره یمن متعجب است.

وی تاکید کرد: معلوم نیست سازمان ملل چه روندی را برای حل بحران یمن دنبال می کند، زیرا بسیاری از کشتی‌های حامل کمک‌های بشردوستانه به علت اقدام عربستان در محاصره یمن و ممانعت از رسیدن کمک‌های غذایی و دارویی به دست مردم یمن، نمی توانند به سواحل این کشور برسند.

البخیتی افزود: عامل اصلی شکست گفتگوها در ژنو آن بود که عربستان با همدستی سازمان ملل تلاش کرد تا از آتش بس انسانی امتیازات سیاسی بگیرد.

محمد البخیتی افزود: جنبش انصارالله آماده گفتگو و آتش بس و انجام هرکاری است که به نفع مردم یمن باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.