مسعود عباسی : اگرسرمربی خارجی مسؤولیت فنی استقلال را در لیگ پانزدهم بر عهده می گرفت، ...

توافق جالب استقلال با برهانی

 برخی بازیکنان نیمکت نشین فصل گذشته این امید را داشتند که بتوانند با انگیزه بالا توانمندی خود را به وی نشان دهند تا شانس قرار گرفتن درترکیب تیم استقلال را داشته باشند اما حضورپرویزمظلومی این شانس را ازآنها گرفت چون مظلومی نیز همانند قلعه نویی به برخی بازیکنان نیمکت نشین تیم اعتقاد چندانی ندارد.

آرش برهانی مهاجم فصل گذشته روزهای کابوس واری را درترکیب استقلال سپری کرد و با توجه به درخشش سجاد شهبازاده در خط حمله و پیوستن رضا عنایتی به ترکیب این تیم درنیم فصل دوم، به مهره ثابت نیمکت ذخیره ها تبدیل شد! همین شرایط سبب شده بود که برهانی تصمیم بگیرد برای فصل آتی از استقلال جدا شده و فوتبالش را درتیم دیگری دنبال کند اما تغییرات روی نیمکت استقلال و حضور پرویزمظلومی سبب شده تا او فعلا دراستقلال ماندگار شود .

این مساله وقتی جدی شد که برخی نزدیکان مظلومی به برهانی اعلام کردند مظلومی به وی اعتقاد ویژه ای دارد به این شرط که اودرآمادگی کامل باشد وبتواند درترکیب استقلال حضوری مثمرثمرداشته باشد.

گفته می شود مظلومی برای اینکه با برهانی به مشکل نخورد، یک پیشنهاد جدید را پیش روی آرش قرارداده است که اگروی نتواند دراستقلال حضوری موفق داشته باشد باشگاه و تیم متحمل خسارت نشود. با توجه به نیمکت نشینی وفصل بد برهانی درلیگ چهاردهم مسؤولان باشگاه استقلال به برهانی پیشنهاد داده اند، برای فصل جدید با توجه به تعداد بازی هایی که برای استقلال انجام می دهد، پول بگیرد!

بدین معنا که مبلغ قرارداد برهانی براساس تعداد بازی هایی باشد که او در ترکیب تیم به میدان می رود. در بسته پیشنهادی مسؤولان باشگاه استقلال به برهانی البته برای گلزنی و پاس گل نیز آیتم های ویژه ای در نظر گرفته شده. برهانی هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده و مشخص نیست که این قرارداد را بپذیرد یا خیر. اما اگر وی این شرایط را بپذیرد او تنها درقبال بازی هایی که برای استقلال انجام داده پول دریافت خواهد کرد! نزدیکان مظلومی معتقدند این روش تنها راه حل حفظ برهانی با کمترین هزینه است!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبال دوست اهوازی IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
    3 0
    این نوع قرارداد دقیقاً برخلاف قراردادهای معمول است که بازیکنان نفع برده و باشگاه ها متضرر می شوند .اما قرارداد باید منصفانه و عادلانه بین بازیکن و باشگاه منعقد شود . حقوق هر دو طرف را در شرایط مختلف محفوظ دارد.عادلانه ترین نوع قرارداد مبلغ ثابت+مبلغ متغیر است.مبلغ ثابت جهت انعقاد قرارداد بر حسب مدت زمان است و قرارداد متغیر مربوط به عملکرد فنی بازیکن در مدت زمان قرارداد است.