رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نظام سعودی را به ارتکاب جنایت‌هایی در یمن وا داشته و این جنایت‌ها شنیع‌تر از اقداماتی‌ است که خود رژیم صهیونیستی مرتکب می‌شود.

عبدالملک حوثی: ملت یمن به دلیل حمایت از مقاومت در لبنان و فلسطین مجازات می‌شوند

به گزارش  ایسنا، به نقل از پایگاه اینترنتی سبأنت، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس عنوان داشت: اگر تجاوز به یمن ادامه یابد ما باید برای مقابله با این تجاوز دست به بسیج عمومی در تمامی سطوح بزنیم و برای مقابله با آن گام‌های استراتژیک بزرگی بر خواهیم داشت. مردم یمن با گذشت 40 روز از تجاوزات پاسخ ندادند تا به جهانیان دروغ بودن ادعاهای عربستان را ثابت کنند.

وی افزود: تجاوزات باید متوقف شود و ما نمی‌پذیریم که این تجاوز با این فظاعت و جنایت در حق مردم ادامه داشته باشد و نمی‌توانیم نسبت به این تجاوز ساکت بمانیم. ارتش یمن و کمیته‌های مردمی برای مقابله مستقیم با این تجاوزات در مرزها دست به تحرکاتی می‌زنند.

عبدالملک حوثی افزود: از مهم‌ترین دلایل تجاوز به یمن این است که ملت ما به خاطر مواضع خود در قبال مسائل جهان اسلام مجازات می‌شوند.

مردم یمن می‌خواهند که در کنار مقاومت در فلسطین و لبنان برای مقابله با اسرائیل بایستند و به همین دلیل ما می‌جنگیم و مردم یمن کشته می‌شوند و خانه‌هایشان با حمایت و سلاح آمریکا ویران می‌شود.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نظام سعودی را وا داشته تا دست به جنایت‌هایی در یمن بزند که شنیع‌تر از جنایت‌هایی است که خود این رژیم مرتکب شده و می‌شود.

عبدالملک حوثی درخصوص آتش‌بس نیز گفت: ما امید زیادی به موفقیت‌آمیز بودن این آتش‌بس نداریم. تجربه ما در آتش‌بس قبلی تلخ بود و موفقیت‌آمیز بودن آتش‌بس در گرو پایبندی نظام سعودی و توقف تمامی تجاوزات است.

رهبر جنبش انصارالله یمن بر موضع اصولی، انسانی، اخلاقی و دینی ملت یمن نسبت به مقدسات، خاک و مردم فلسطین تاکید کرد و گفت: هرچقدر هم که نظام عربستان به نفع اسرائیل عمل کند ما به هیچ وجه از موضع فلسطین پا پس نمی‌کشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.