قدس آنلاین - ایلام: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: میزان مصرف برق در استان ایلام به مرز هشدار رسیده است.

میزان مصرف برق در ایلام به مرز هشدار رسیده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، هادی شیرخانی با بیان اینکه میزان مصرف برق در استان ایلام از ابتدای فصل تابستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است، اظهارداشت: عدم مصرف صحیح، انشعابات غیر مجاز و افزایش استفاده از وسایل سرمایشی پر مصرف، توسط مشترکان روندی صعودی داشته و میزان مصرف انرژی برق در استان را به مرز هشدار رسانده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون میزان مصرف برق در این استان از حالت خط قرمز عبور کرده و به میزان 302 مگاوات رسیده و هر لحظه احتمال خاموشی و قطع برق مشترکان وجود دارد، افزود: در صورت عدم صرفه جویی شهروندان در مصرف برق و تداوم این میزان مصرف، بدون شک مردم این استان شاهد خاموشی در برخی ساعات شبانه روز خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عدم خاموشی را ملزم به صرفه جویی و احساس مسئولیت همه مردم و مشترکین دانست و تأکید کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در زمان رشد پیک بار مصرف برق قرار داریم مردم تا حد امکان با صرفه جویی در مصرف برق بویژه در زمان پیک بار با استفاده کمتر از وسایل برقی پرمصرف این شرکت را در تامین برق پایدار یاری کنند.

هادی شیرخانی سرقت انرژی برق را از عوامل تأثیرگذار در افزایش مصرف انرژی عنوان و تصریح کرد: بخشی از تلفات برق مربوط به انشعابات غیر مجاز و دستکاری در لوازم اندازه گیری انرژی است که در این خصوص با افراد خاطی از طریق محاکم قضایی برخورد می کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.