سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اتفاقاتی که در جنوب یمن در جریان است، گفت: حوادث «عدن» نشان داد خطر حقیقی، طمع‌ورزی‌های خارج از یمن است.

انصارالله: آماده ورود به «مرحله گزینه‌های راهبردی» هستیم
به گزارش  فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در صفحه «فیسبوک» خود اعلام کرد که انصارالله آماده انتقال به «مرحله گزینه‌های راهبردی» است.

او با اشاره به درگیری‌های جاری در یمن که با پشتیبانی شدید هوایی عربستان و نیروهای القاعده علیه ارتش و انصارالله یمن می‌شود، گفت: حوادث عدن ثابت کرد، خطری واقعی که یمن را تهدی می‌کند از خارج و طمع‌ورزی‌های خارج از یمن است.

عبدالسلام همچنین حوادث عدن را نشانه‌ای دانست بر اینکه طمع‌ورزی‌های خارج از یمن، مسائل ملی کشور از جمله جنوب و آرمان‌های مردم جنوب را نیز تهدید می‌کند.

عبدالسلام یادآوری کرد که یمنی‌ها استفاده از هر گزینه‌ای را برای خود محتمل می‌دانند و حاضرند به جبهه‌های مختلف رزم بروند و «خود را برای تحولات درگیری‌های آینده آماده کنند همچنانکه بر آمادگی خود برای مرحله گزینه‌های راهبردی تاکید می‌کنند».

یمن بیش از 115 روز است که شاهد حملات هوایی و توپخانه‌های و موشکی عربستان به نقاط مختلف خود است و تاکنون بیش از 2000 نفر در حملات عربستان کشته شده‌اند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.