۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: 296878

درحالی دولت از خردادماه سامانه اعتراض به حذف یارانه نقدی را راه اندازی و اعلام کرد که این سامانه تا اطلاع ثانوی فعال خواهد بود که برخی از معترضان به حذف یارانه نقدی برخلاف وعده داده شده پاسخی دریافت نکرده و برخی یارانه‌شان وصل شده است

یارانه برخی معترضان مجدد برقرار شد

بعد از آنکه طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه ثبت اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از پنجم خردادماه گشایش یافت اعلام شد که معترضان بعد از 15 روز پاسخ دولت را دریافت خواهند کرد.

هرچند مهلت ثبت اعتراضات در سامانه yaraneh10.ir تا اطلاع ثانوی تمدید شده ولی هنوز برخی از معترضان پاسخی از دولت دریافت نکرده اند این درحالی است که وزارت کار قبلاً اعلام کرده بود "شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده از تاریخ 5 خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh10.ir (موضوع کمیسیون ماده 10 قانون هدفمند کردن یارانه ها) ثبت کنند. در این اطلاعیه ها تاکید شده بود شهروندان حداکثر 15 روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد".

اما باوجود تأکید براینکه شهروندان حداکثر 15 روز بعداز ثبت اعتراض پاسخ خود را دریافت خواهند کرد تماس‌های مردمی با خبرگزاری تسنیم و همچنین مستندات نشان میدهد که هنوز گروهی از مردم موفق به دریافت پاسخ دولت از طریق پیامک نشده اند.

البته باید این را هم گفت که برخی از افرادی که یارانه‌شان طی ماه های گذشته قطع شده و اعتراض خود را در سامانه yaraneh10.ir ثبت کرده بودند بدون آنکه پیامی از دولت دریافت کرده باشند در ماه جاری یارانه 45500 تومانی را دریافت کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.