قدس آنلاین: معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از توافق هسته‌ای وین شاهد تهدیدات آمریکا در رابطه به راه‌انداختن جنگ نظامی با ایران بوده‌ایم و اگر کوچکترین گستاخی‌ای از سویشان سر زند پاسخی دندان‌شکن را خواهند دید.

کوچکترین گستاخی آمریکایی‌ها علیه ایران، با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح همراه خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ محمدحسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شاید امروز دشمنان ما از نظر تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دارای امکانات پیشرفته‌تری نسبت به جمهوری اسلامی ایران باشند، اما همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت شد ما با قدرت ایمان و اراده و به لطف خدا بر دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در طی سال‌های گذشته کارنامه قابل‌ قبولی از خود ارائه داده‌اند و توانسته‌اند توطئه دشمنان را در ابعاد مختلف خنثی کنند.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به امنیت ایران نسبت به کشورهای همسایه گفت: اگر امروز فضای جمهوری اسلامی ایران شاهد هیچگونه درگیری نیست، به دلیل نقش هوشمندانه و خردمندانه فرماندهی معظم قوا و تلاش و ایثارگری رزمندگان کشورمان بوده است.

باقری با اشاره به هزینه‌های هنگفت دشمن برای نابودی ایران، تصریح کرد: دشمن سعی دارد با صرف هزینه‌های هنگفت در داخل و خارج کشور امنیت را به خطر بیندازد، اما موفق نشدن آنان نشان از موفقیت نیروی انتظامی دارد.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان باید بدانند اگر شروع‌کننده جنگ علیه کشورمان باشند اتمام جنگ با آن‌ها نیست.

باقری اذعان داشت: پس از توافق هسته‌ای وین شاهد تهدیدات آمریکا در رابطه به راه‌انداختن جنگ نظامی با ایران بوده‌ایم و به سردمداران آمریکایی اعلام می‌کنیم که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه‌حال از آب و خاک کشورشان دفاع کرده و در این راه جان خویش را فدا می‌کنند و اگر کوچکترین گستاخی‌ای از سویشان سر زند پاسخی دندان‌شکن را خواهند دید.

وی بیان کرد: مراسم نکوداشت اسوه های ایثار با دستور مقام معظم رهبری مبنی بر بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده های آنها برگزار می شود و بیش از ۲۰۰ هزار ملاقات با خانواده های شهدای نیروهای مسلح داشتیم و در حد توان خود پاسخگوی نیازهای آنان بودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.