سعید آقاخانی گفت: در حال حاضر مخاطب حوزه طنز را دوست دارد، اما ما سازندگان بر این باوریم که او از کارهای طنز اشباع شده است.

سعید آقاخانی و ایفای نقش یک مامور امنیتی/ مخاطب از دیدن آثار طنز اشباع شده است
 
  •  

«سعید آقاخانی» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس درباره ساخت سریال جدید خود گفت:‌ قرار است سریالی برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کنم که قصه آن را آقای توکلی نوشته و مسعود ردایی نیز آن را تهیه خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌ این سریال که موضوعی جدی دارد، حدود 5 ماه دیگر وارد مرحله پیش تولید می‌شود.

وی همچنین در گفت و گوی خود با فارس اعلام کرد که علی رغم اخبار منتشر شده قرار نیست سریال «تلفن» را کارگردانی کند.

کارگردان سریال «راه در رو» افزود:‌ تا قبل از شروع ساخت این سریال مشغول بازی در سریال «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان هستم که مربوط به شبکه نمایش خانگی است. در این سریال در نقش یک مامور امنیتی حاضر شده‌ام.

آقاخانی در خصوص استقبال مردم از آثاری که در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند، نیز گفت: تا به حال و در این مدت استقبال مردم از شبکه نمایش خانگی خوب بوده است، اما در این میان اتفاقاتی افتاده که مردم را به این رسانه بدبین کرده است. در هر صورت امیدوارم که بعد از توزیع سریال حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی اعتماد مردم بیشتر از گذشته جلب شود و بتوانیم آثار بیشتری را روانه بازار کنیم.

بازیگر سریال «چاردیواری» در ادامه با اشاره به تمایلش در ساخت آثار طنز و یا جدی نیز بیان کرد:‌ در حال حاضر مخاطب حوزه طنز را دوست دارد، اما ما سازندگان بر این باوریم که او از کارهای طنز اشباع شده است، بنابر این سریال جدیدم طنز نیست و امیدوارم اگر کار جدی خوبی ساخته شود، مردم هم از آن استقبال کنند.

این کارگردان و بازیگر برای فعالیت‌هایش اولویت‌بندی انتخاب نکرد و افزود:‌هیچگاه فعالیت‌هایم را اولویت‌بندی نمی‌کنم چراکه همیشه دوست دارم کار خوبی را چه در بازیگری و چه در کارگردانی انجام دهم.

وی در پایان گفت:‌ در حال حاضر از سمت تلویزیون پیشنهادی برای ساخت سریال ندارم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    0 0
    طنز اگر فاخر باشد هيچگاه مخاطب را خسته نمي كند آنچه در اين روز ها جاي طنز را گرفته ، لودگي و استفاده از تكيه كلام هاي بشدت عوام زده است بايد براي رفع اين موضوع چاره اي انديشيد .