مردم ایران در هفته دوم شهریور ماه، ٥٣٠ میلیون و ٤٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف کردند که ۱۰۳ میلیون لیتر از آن متعلق به شهروندان تهرانی بوده است.

۵۳۰ میلیون لیتربنزین در۷ روز سوزانده شد

به گزارش ایرنا، در بازه زمانی هفتم تا سیزدهم شهریور ماه سال جاری به طور متوسط روزانه ٧٥ میلیون و ٧٧١ هزار لیتربنزین مصرف شده است.
بیشترین مصرف بنزین در هفته منتهی به سیزدهم شهریورماه امسال با ٨٦ میلیون لیتر به روز پنجشنبه (١٢ شهریورماه)و کمترین میزان مصرف آن نیز با ٦٨ میلیون و ٢٠٠ هزار لیتر به روز جمعه (١٣ شهریورماه) مربوط می شود.
مصرف بنزین سوپر نیز در بازه زمانی یادشده (هفتم تا سیزدهم شهریورماه) ١٩ میلیون لیتر بوده که براین اساس، میانگین مصرف روزانه بنزین سوپر کشور در این بازه زمانی دو میلیون و ٧١٤ هزار لیتر بوده است.
همچنین در طی این مدت، شهروندان تهرانی ١٠٢ میلیون و ٦٠٠ هزار لیتر بنزین مصرف کردند که بیشترین مصرف این فرآورده نفتی در بازه زمانی یادشده با ١٦ میلیون و ٥٠٠ هزار لیتر به روز پنجشنبه (١٢ شهریورماه)و کمترین میزان مصرف آن نیز با ١٣ میلیون و ٨٠٠ هزار لیتر به روز سه شنبه (١٠ شهریورماه) مربوط می شود.
آمار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی حاکی از آن است که میانگین مصرف روزانه این کلانشهر در هفته منتهی به ١٣ شهریورماه امسال، ١٤ میلیون و ٦٥٧ هزار لیتر بوده است.
نزدیک شدن به روزهای پایان تابستان، همچنین نزدیک شدن به آغاز فعالیتهای آموزشی مدارس و دانشگاههای سراسر کشور، افزایش سفرهای میان شهری از سوی اکثر شهروندان به منظور خرید نوشت افزار در فرصت باقیمانده می تواند عاملی برای رشد مصرف بنزین در روزهای پایانی تابستان باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.