قدس آنلاین- تبریز:فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز جنگ تمام نشده و جنگ حق و باطل با ابزار نرم ادامه دارد، هم اکنون در وسط میدان جنگ هستیم، در هر سه جبهه و در فراسوی مرزهای ایران اسلامی با دشمن سرشاخ هستیم.

هم اکنون در وسط میدان جنگ هستیم/ جلوگیری از دو قطبی شدن ملت و حفظ وحدت و انسجام ملی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در جمع نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت سالروز آغاز هفته دفاع مقدس در میدان آذربایجان اظهار داشت: امروز اگر استکبار جهانی به همراه همپینانانش مجبور شده است که پشت میز مذاکره بنشیند، بی‌شک به خاطر صبر و استقامت ملت ایران و عزت شهدای اسلام است.

وی ادامه داد: دشمن از همان اول می‌خواست انقلاب به سرانجام نرسد اما با رهبری داهیانه  امام و حضور مردم حسینی نتوانست به این هدف شوم خود دست یابد و برخلاف میل باطنی آنها با وجود مشکلات ایجاد شده انقلاب تثبیت شد.

کریمیان گفت: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند اما باز هم با ظهور حماسی ملت ایران نتوانستند و صدام ذلیلانه شکست خورد.

وی اظهار داشت: به تعبیر امام ما در جنگ انقلاب را صادر کردیم و یک لحظه هم از جنگ با ظالمین و کفار پشیمان نیستیم.

وی تصریح کرد: امروز جنگ تمام نشده و جنگ حق و باطل با ابزار نرم ادامه دارد، هم اکنون در وسط میدان جنگ هستیم، در هر سه جبهه و در فراسوی مرزهای ایران اسلامی با دشمن سرشاخ هستیم.

فرمانده سپاه عاشورای استان اذعان کرد: به تعبیر رهبری امروز جلوگیری از دو قطبی شدن ملت و حفظ وحدت و انسجام ملی و همچنین جلوگیری از نفوذ دشمن، یکی از وظیفه های دلسوزان انقلاب است.

وی در پایان گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام و وفاداری به عهد و میثاق با شهدا بهانه‌ای است تا راه اصلی انقلاب را فراموش نکنیم و با قدرت هر چه تمام‌تر به سمت آن آرمان‌ها حرکت کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.