قدس آنلاین – رها واعظی: به نظر می رسد که سامسونگ واقعا به دنبال ساخت تبلتی ۱۸ اینچی می باشد.

تصمیم سامسونگ برای راه اندازی تبلت ۱۸ اینچی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ظواهر و مشاهدات نشان می دهد که سامسونگ به دنبال ساخت تبلتی 18 اینچی می باشد، البته این خبر توسط سامسونگ به صورت رسمی تایید نشده است، اما جلسات اخیر این شرکت با کمیته ی ارتباطات فدرال آمریکا، از صحت آن خبر می دهد.

سامسونگ اخیرا تصویری را از Galaxy View منتشر و آن را معرفی کرد و نوشت: با محدودیت آغاز می شود. بزرگ فکر کنید و باز هم بزرگ تر.

شرکت سامسونگ در حالی Galaxy View را معرفی کرد که اخیرا با تجربه ی کاملا جدیدی از ارائه ی نسل جدید گوشی های هوشمند مواجه است.

اسنادی در FCC موجود است که مربوط به تبلتی با مدل SM-T677A می باشد و اطلاعاتی جزیی از آن به صورت غیر رسمی منتشر شده است. این اطلاعات نشان می دهد که تبلت جدید دارای اسپیکرهای اسپورت استریو و پشتیبانی LTE از کمپانی AT & T می باشد.

براساس اسناد منتشر شده، ابعاد ظاهری این تبلت 17.5 اینچ در 10.7 اینچ می باشد و اندازه ی صفحه نمایش آن 18.6 اینچ است.

هنوز مشخص نیست که آیا این تبلت واقعا به وجود آمده است و یا طرح آن در دست توسعه است، اما سامسونگ اعلام کرده است که از Galaxy View خود در IFA رونمایی خواهد کرد و جزییات آن را در ماه اکتبر اعلام می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا عبدالله زاده «آوا» IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    واقعا برای یک نماینده مجلس و یک روحانی باید تاسف خورد که به مسائل ملی بصورت شخصی نگاه میکنه و جایی که کار به جایی نمیبره چون کودکان زبان به توهین باز میکنه.اینگونه رفتار کردن با شعور یک انسان جور در نمیاد.بماند که نماینده مردم هم هست