۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 318533

قدس آنلاین لرستان-استاندار لرستان با حضور در منزل استاد ایرج کاظمی از خدمات برجسته ایشان در عرصه های مختلف فرهنگی و پژوهشی تقدیر و تجلیل کرد.

تجلیل از  مفاخر و نخبگان لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، با بیان اهمیت ویژه فرهنگ در اعتلا و رشد و توسعه استان گفت:هر حرکتی در زمینه های اقتصادی و صنعتی در وهله اول مستلزم داشتن زیرساخت فرهنگی است و قبل از توسعه اقتصادی می بایست برنامه ریزی لازم را برای تقویت و ارتقاء فرهنگی داشته باشیم.

بازوند  با اشاره به اینکه به زودی جلسه انجمن مفاخر استان برگزار خواهد شد افزود: وجود چهره های ماندگار و اساتید برجسته و نخبگان فکری در هر جامعه از عوامل و انگیزه های توسعه فرهنگی محسوب می شوند و موتور محرکه توسعه یافتگی در هر جامعه ای نتیجه عمل و فکر نخبگان است و همکاری مشترک نخبگان فکری و مدیریت اجرایی می تواند به بهبود وضعیت عمومی جامعه کمک کند.

وی استاد ایرج کاظمی را چهره ای درخشان در عرصه تحقیق و پژوهش و از مشاهیر ادبی و فرهنگی استان و کشور دانست و اظهار داشت: وجود چهره ماندگاری چون استاد کاظمی و سرآمدی ایشان در عرصه پژوهشهای ادبی و فرهنگی در کشور، مایه مباهات برای استان است و می بایست با شناساندن این مفاخر به نسل جوان،الگوهای موفقی را برای هویت بخشی بیشتر به فرهنگ این دیار معرفی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.