جواد رستم زاده: هفته یازدهم لیگ برتر عصر دیروز با شکست سنگین پدیده و سیاه جامگان و ادامه صدرنشینی استقلال به پایان رسید....

منصوریان استقلال را در صدر نگه داشت

 در مشهد سیاه جامگان در ادامه تیره روزیهای خود این بار به سایپا باخت تا از 4 بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته باشد. مردان فرهاد کاظمی که نسبت به بازی های قبلی هماهنگ تر به نظر می رسیدند در این بازی حریف با تجربه های سایپا نشدند و با نتیجه دو بر یک بازی را به مردان جلالی خود واگذار کردند. دقیقه 25 رضایی اولین گل بازی را برای سایپا به ثمر رساند. دقیقه 43 کنترل خوب عنایتی در محوطه جریمه موقعیت خوبی را نصیب سینک کرد تا او از زاویه بسته توپ کات داری را به سه کنج دروازه سایپا فرستاده و بازی را در نیمه اول مساوی کند. اما در همان اوایل نیمه دوم و در دقیقه 57 بازی روزبه شاه علیدوست دومین گل سایپا را به ثمر رساند تا جلالی جا پایش محکم شود.

در تبریز اما پدیده در دیداری عجیب با 4 گل بدرقه شد تا سنگین ترین شکستش را تجربه کرده باشد. در این بازی مردان رضامهاجری در همان نیمه اول سه گل از گسترش فولاد تبریز دریافت کردند تا مشهد در شوک فرو رود. آنها اگرچه در نیمه دوم یکی از گل ها را جبران کردند اما در نهایت نتیجه را 4بر یک واگذار کردند. مگنو باتیستا (۱۰)، محمد ابراهیمی (۳۸) و سعید دقیقی (۴۲- پنالتی) زننده گل‌های تیم گسترش فولاد بودند. تیم پدیده در دقیقه ۸۶ توسط ایگور پراهیچ یکی از گل‌ها را پاسخ داد اما محسن سیدی در دقیقه ۹۲ برای چهارمین بار دروازه پدیده را گشود.  اما ذوب آهن هم در روزی طلایی آتش بازی کرد و با نتیجه 4 بر صفر قدرتش را به رخ راه آهنی ها کشید.شاگردان گل‌محمدی با این پیروزی در قامت یک مدعی درجه یک قهرمانی در رده های بالای جدول جا خوش کردند. دیروز اما فولاد همچنان روی نوار ناکامی ماند و یک بر صفر مقابل ملوان شکست خورد.صبا ، تراکتورسازی را دو بر یک شکست داد تا دایی خط و نشانی کشیده باشد برای تیم های بالای جدول. اما علی منصوریان دیروز بزرگترین خدمت را به استقلال کرد و با متوقف کردن استقلال خوزستان با نتیجه صفر- صفر باعث شد مظلومی و مردانش صدر‌نشینی را از دست ندهند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.