کمیته عالی انقلابی جنبش انصار الله یمن با صدور فراخوانی مردم مقاوم یمن را به شرکت در راه پیمایی های گسترده محکومیت مشارکت دشمن صهیونیستی در تجاوز به یمن دعوت کرد.

فراخوان انصارالله برای برگزاری راه پیمایی گسترده علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، کمیته انقلابی یمن با صدور بیانیه ای با شعار 'خطر در رژیم صهیونیستی نهفته است نه در باب المندب 'توطئه های برنامه ریزی شده علیه یمن را محکوم کرد.
کمیته عالی انقلابی جنبش انصار الله در این بیانیه افزود: راه پیمایی های میلیونی این هفته برای تاکید بر مخالفت مردم یمن با مشارکت رژیم صهیونیستی در تجاوز به یمن برگزار می شود.
این بیانیه افزود: طمع ورزی های رژیم صهیونیستی در یمن به طور کلی ودر باب المندب به طور خاص بر کسی پوشیده نیست ورژیم صهیونیستی با تمام قدرت برای تسلط بر این منطقه استراتژیک تلاش می کند .
بیانیه انصار الله به سخنان یکی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره باب المندب که گفته بود اهمیت این منطقه به مراتب از برنامه هسته ای ایران مهمتر ونگران کننده تر است اشاره کرد.
این بیانیه ادامه داد جنایت های عربستان در یمن اعم از کشتار دستجمعی مردم یمن برای خدمت به برنامه ها ومنافع رژیم صهیونیستی است وبرگزاری راه پیمایی گسترده توسط مردم یمن به جهانیان ثابت می کند مردم یمن با تجاوز عربستان ورژیم صهیونیستی وطرح های استعماری وکینه توزانه آن در یمن مخالف هستند .
عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی و با همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات تاکنون هزاران یمنی از جمله زنان و کودکان شهید و یا مجروح شده و ده ها هزار نفر نیز آواره و 80 درصد تاسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.