رئیس قوه قضائیه با اشاره به سفر ۳ روزه خود و اعضای شورای عالی قضایی به استان مازندران گفت: با تصمیمات اتخاذ شده این سفر منشأ رفع کاستی‌ها در استان مازندران می‌شود.

سفر هیئت عالی قوه قضائیه به مازندران سبب رفع کاستی‌های استان می‌شود

به گزارش قدس انلاین به نقل از تسنیم از ساری، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی صبح امروز در بدو ورود به مازندران در جمع خبرنگاران در فرودگاه دشت‌ناز ساری، اظهار داشت: سفر به مازندران 3 روزه بوده و می‌تواند بسیاری از مشکلات دادگستری‌ها و سازمان‌های تابع را رفع کند.

وی افزود: در این 3 روز تلاش داریم تا کاستی‌های استان را بررسی و درصدد رفع آن برآییم و شاهد تحول در دادگستری‌ها و  سازمان‌های تابعه آن باشیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه قبل از حضور بنده به مازندران بررسی‌های گسترده‌ای از سوی مقامات قضایی و دادگستری‌ها برای شناسایی مشکلات این حوزه‌ها صورت گرفته است، افزود: امیدواریم این سفر منشأ خدمات توسعه‌ای برای استان در حوزه قضایی باشد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در بدو ورود به مازندران از سوی فرزند شهید علی‌اکبر اسکندری در شهدای شهرستان ساری خیرمقدم شد و از مقابل مسئولان ارشد استانی، قضایی، عضو مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس مورد استقبال قرار گرفت.

از برنامه رئیس قوه قضائیه در این سفر ادای احترام به مقام شامخ شهدا، همایش قرآنی و دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دیدار با قضات، کارکنان دستگاه‌های قضایی و سازمان‌های تابعه و حضور در جلسه شورای اداری استان از برنامه‌های نخستین سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.