معاون مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: وجود سامانه یکپارچه مدیریت بحران طوری که همه مدیران استانی از اطلاعات ، ظرفیت ها و استعدادهای استان های حادثه دیده برخوردار باشند، ضروری است.

ضرورت وجود سامانه یکپارچه مدیریت بحران

به گزارش قدس آنلاین، علی قاسمی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در ارزیابی مانور فرضی زلزله 8/6 ریشتری  تهران و آماده باش هلال احمر خراسان رضوی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله گفت: این حرکت کار خوبی بود که توسط جمعیت هلال احمر اتفاق افتاد و ما سالها دنبال چنین مانوری و همگرایی و هم افزایی بین استان های معین و جانشین بودیم.

وی افزود: این حرکت کار خوبی بود که توسط جمعیت هلال احمر اتفاق افتاد و ما سالها دنبال چنین مانوری و همگرایی و هم افزایی بین استان های معین و جانشین بودیم.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: استان های زیادی برای پشتیبانی و مکان هایی برای استقرار اردوگاه اضطراری و خدمات ویژه برای مردم در نظر گرفته شده بود و کارگروه امدد و نجات مدیریت بحران استانداری نیز با توجه به توان خوب خود، اقدامات لازم را انجام داد.

قاسمی افزود: با اشاره به پیشنهاد مدیریت بحران استان برای سازمان مدیریت بحران کشور گفت: وجود سامانه یکپارچه مدیریت بحران طوری که همه مدیران استانی از اطلاعات ، ظرفیت ها و استعدادهای استان های حادثه دیده برخوردار باشند، ضروری است.

وی در رابطه  با ارزیابی انجام شده از مانور فرضی گفت: مانور در سطح بسیار خوبی برگزار شد و رئیس جمعیت هلال احمر کشور ورود پیداکرد و استان های به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط داشتند و آمادگی استان در وضعیت بسیار خوبی بود.

شایان ذکر است زلزله فرضی 8/6 ریشتری در تهران ساعت 37 دقیقه بامداد روز 14 آبان ماه 94 اعلام  و هلال احمر خراسان رضوی نیز به عنوان یکی از استان های امدادی وارد عمل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.