قدس آنلاین: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که غربی ها با بیش از ۳ هزار شبکه ماهواره ای در بوق بدحجابی و عریان بودن می دمند، وظیفه سنگینی بر دوش دستگاههای فنی ما است تا فضاهای مجازی را برای مقابله با این پدیده های شوم به روز رسانی کنند.

۳ هزار شبکه ماهواره ای در بوق بدحجابی و عریان بودن می دمند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک که در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما سخن می گفت ، افزود: اگر بیماری در یک منطقه فراگیر شود ، مسؤول آن فقط وزارت بهداشت نیست بلکه خانواده ها نیز مسؤولیت دارند زیرا اگر بیماری رواج پیدا کرد و خانواده ها به توصیه های پزشکان توجه نکردند ، بیماری فراگیر می شود ؛ از این رو بدحجابی نیز مصداق بارز یک بیماری است که در جامعه رواج پیدا کرده و خانواده ها باید برای جلوگیری و برخورد با این پدیده شوم اقدام اساسی کنند.

وی بی حجابی را بیماری مزمنی دانست که توسط جریانات بیگانه وارد کشور شده است .

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تصویب قانون امر به امعروف و نهی از منکر اگر مردم و دستگاههای متولی عزمی جدی برای مقابله با بدحجابی و بی حجابی داشته باشند ، بیش از 50 درصد ناهنجاری های اجتماعی برطرف می شود.

وی اظهارداشت: در حالی که غربی ها  با بیش از 3 هزار شبکه ماهواره ای در بوق بدحجابی و عریان بودن می دمند، وظیفه سنگینی بر دوش دستگاههای فنی ما است تا فضاهای مجازی را برای مقابله با این پدیده های شوم به روز رسانی کنند.

حجت الاسلام سالک تاکید کرد: باید منبرها و مداحی های مراسم های عزاداری امام حسین(ع) به سمت مبارزه با پدیده شوم بی حجابی و بدحجابی برود و عزم جدی در میان مسؤولان و مردم به وجود آید .

وی با ابراز تأسف از اینکه بعضی از خانواده ها دختران و پسران خود را در خیابان ها رها کرده اند و به نیازهای جنسی آنها توجه نمی کنند ، گفت: همین بی توجهی ها و چشم و هم چشمی ها در بالارفتن توقعات ، جامعه را با معضل بی بندوباری روبه رو کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.