قدس آنلاین- لرستان: نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه‌ی خیریه آبشار عاطفه‌ها٬ در خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

برگزار  نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی با اهداف خیریه

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، این نمایشگاه گروهی که از ۱۴ الی ۱۹ آذر ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار می‌شود شامل آثاری از عکاسان آرمان استا٬ حامد نکته‌سنج٬ محمد امین یوسفی و محمد امین عابدینی می‌باشد.

این نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ پذبرای علاقه‌مندان می‌باشد٬همچنین عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه به موسسه‌ی خیریه آبشار عاطفه‌ها تعلق می‌گیرد.

همچنین لازم به ذکر است حامد نکته‌سنج دانشجوی رشته‌کارشناسی عکاسی و عضو اصلی فدراسیون بین‌المللی عکاسی می‌باشد.وی تجربه حضور در ۳۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل کشور و همچنین شرکت در نمایشگاه‌های موزه هنرهای معاصر پاریس و امارات و استانبول و ... دارد.

محمد‌امین یوسفی دانشجوی کارشناسی عکاسی و عضو انجمن علمی دانشگاه هنر اصفهان و سردبیر عکاسی هفته‌نامه آوای خوزستان و همچنین سابقه‌ی حضور در جشنواره ملی گردشگری و دهمین فستیوال دو سالانه‌ی فلورانس ایتالیا در سال ۹۳و برگزیده‌ی جشنواره‌ی عکسینه می‌باشد.

محمد‌امین عابدینی از دیگر عکاسان این نمایشگاه از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی عکس خیام در سال ۲۰۱۴ و همچنین در پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره خوارزمی و چند جشنواره معتبر دیگر نیز می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.