۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 329238

دزد حرفه‌ای با ورود به پارکینگ خانه‌ها، ۲۰۰۰ لیتر بنزین از خودروها سرقت کرد.

دستگیری دزدی که عاشق بنزین بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام‌ جم ، عصر دهم آذر امسال مرد جوان با شنیدن سروصدا از پارکینگ خانه‌شان، برای بررسی موضوع به آنجا رفت و با مرد سارقی در پارکینگ روبه‌رو شد. او با کمک همسایه‌ها موفق به دستگیری این دزد شد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

پس از حضور ماموران در محل، شاکی عنوان کرد: ظهر با شنیدن سروصدا به پارکینگ رفتم و مرد سارق را هنگام باز کردن در خودروی پرایدم دیدم. با کمک همسایه‌ها سارق میانسال را دستگیر کردیم. ماموران در بازرسی بدنی سارق و لوازم همراه او، تعدادی کفش، چند لیتر بنزین و ضبط و باند سرقتی کشف کردند.

چهارشنبه گذشته با انتقال مهرداد به دادسرای ویژه سرقت، او با قبول اتهام سرقت در دفاع از خود گفت: چند سالی است از پارکینگ خانه‌ها لوازم داخل خودرو سرقت می‌کنم. تاکنون سه بار به اتهام سرقت دستگیر و بعد از آزادی دوباره دست به سرقت زده‌ام. سه ماه قبل، از زندان آزاد شدم و چند روزی را با خودروی وانتم کار کردم، اما دوباره به فکر سرقت افتادم. این بار تصمیم گرفتم فقط کفش بدزدم و برای این‌که پول بنزین ندهم، از ماشین‌ها در پارکینگ بنزین می‌دزدیدم. در این مدت 2000 لیتر بنزین از خودروها و موتورسیکلت‌ها سرقت کرده و حوالی پمپ‌بنزین‌ها فروختم. تازه متوجه شدم سود در سرقت بنزین است و راحت می‌توانم آن را بفروشم.

آقای قاضی در این سه ماه علاوه بر سرقت بنزین و کفش از 10 خودروی پراید ضبط و باند دزدیدم. اموال سرقتی را به مالخری در خیابان مولوی می‌فروختم.

با اعترافات مرد سارق مالباختگان شناسایی شدند و متهم میانسال با دستور علی وسیله ایزد موسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت روانه زندان شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.